Nytt utseende på Zoopets forum

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11220

    Nu är vi tillbaka i det gamla utseendet för alla. Det blir så en stund tills jag fixar till det nya.
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • Bluewing

      • August 2012
      • 10522

      Ursprungligen postat av admin
      Med den nya kan jag göra lite som jag vill. Vi kan deala att den ska se bra ut på dator...

      Jag har kollat på hur det kommer se ut i telefon. Tycker det ser okey ut i båda. Fixa lite fonter. Öka kontrasterna så kommer det bli kanon
      Det ser verkligen bra ut. Ser fram emot den nya looken!
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Hmm, ser att zoopet ser ut som förr igen (vilket jag föredrar), och problemet med att bakgrunden i inläggen man ser i sin profil är vartannat vitt och vartannat svart (jag har som sagt vit text på svart bakgrund, så de med vit bakgrund blir oläsbara) har försvunnit.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Så här ser det ut när jag går in på din sida? Men det är kanske inte detta du menar?
          Bifogade filer
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Ursprungligen postat av Shepard
            Hmm, ser att zoopet ser ut som förr igen (vilket jag föredrar)
            Jag håller med till 100%!
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • Mr Woods
              • March 2013
              • 3409

              Ursprungligen postat av ansjo
              Jag håller med till 100%!
              Känns lite som om jag drog ur den virtuella "proppen" till något när jag på ett närmast ohövligt sätt ondgjorde mig över den nya designen...

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                Ursprungligen postat av Mr Woods
                Känns lite som om jag drog ur den virtuella "proppen" till något när jag på ett närmast ohövligt sätt ondgjorde mig över den nya designen...
                Nä, detta sa jag redan för någon månad sedan när Kjell hade kräftskivan.
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Shepard

                  • March 2003
                  • 13992

                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Jag håller med till 100%!
                  Bra att jag inte är ensam om att tycka det

                  Ursprungligen postat av PiaJo
                  Så här ser det ut när jag går in på din sida? Men det är kanske inte detta du menar?
                  Jo, det är det jag menar. När "nya" zoopet dök upp, så blev bakgrunden vit i vartannat inlägg, men nu när zoopets utseende har återgått till det normala, så ser även profilen ut som den ska.
                  "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                  Min profil
                  Mitt galleri

                  Kommentar

                  • Webo
                    • August 2014
                    • 1968

                    Såg en funktion som kanske kan vara bra på ett annat forum. Längst nere till vänster så fanns en länk som heter "ändra tema" och där kunde man som användare välja olika teman (utseenden). Kanske något man också kan göra med Zoopet?

                    Kolla här: http://www.sportfiskeforum.se/forum/...naden-säljes/

                    Här fanns info om hur man gör i VBulletin: http://www.vbulletin.com/forum/forum...-change-themes

                    Så kan användaren själv välja hur de vill det ska se ut
                    Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

                    Kommentar

                    • Webo
                      • August 2014
                      • 1968

                      Vet inte om du (Christian) följer de andra traderna ang ändringar på Zoopet så om du inte har sett det med bilder framför varje tråd så kan du kolla här: https://www.zoopet.com/forum/showthr...=1#post1746523

                      En riktigt snygg funktion i forumet tycker jag.
                      Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

                      Kommentar

                      Arbetssätt...