Problem med att spara redigerade meddelanden.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Problem med att spara redigerade meddelanden.

    Är det bara jag som har problem med att redigera meddelanden? Ofta när jag klickar på "spara" när jag håller på och redigerar ett meddelande, så händer inget, utan jag måste klicka på "refresh" och då funkar det att spara det redigerade meddelandet.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • blaze1337
    • July 2014
    • 646

    #2
    Ursprungligen postat av Shepard
    Är det bara jag som har problem med att redigera meddelanden? Ofta när jag klickar på "spara" när jag håller på och redigerar ett meddelande, så händer inget, utan jag måste klicka på "refresh" och då funkar det att spara det redigerade meddelandet.
    nej jag får kopiera, starta om sidan o klistra in när jag ska redigera ^^

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #3
      Ursprungligen postat av blaze1337
      nej jag får kopiera, starta om sidan o klistra in när jag ska redigera ^^
      Så det funkar inte att klicka på refresh för dig?
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • blaze1337
        • July 2014
        • 646

        #4
        Ursprungligen postat av Shepard
        Så det funkar inte att klicka på refresh för dig?
        jo asså refreshar jag sidan så måste jag skriva in allt igen

        Kommentar

        • blaze1337
          • July 2014
          • 646

          #5
          Ursprungligen postat av Shepard
          Så det funkar inte att klicka på refresh för dig?
          jo asså refreshar jag sidan så måste jag skriva in allt igen går ej o trycka på spara knappen om man redigerar om jag ej trycker upp sidan igen eller refreshar som du skriver o går in i redigera igen

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Ja, det måste jag också, om jag minns rätt. Men har för mig att sidan autosparar med jämna mellanrum, och då kan man klicka på en knapp så man får tillbaka det man skrev vid senaste autosparningen.

            Jaja, det verkar hur som helst inte vara bara jag som har problem med redigering av inlägg då.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              #7
              Om problemet nu ligger i Zoopets ände, går det att göra nå't åt saken? Det är milt irriterande
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              • admin
                Christian Alfredsson

                • November 2004
                • 11220

                #8
                Jag skulle behöva veta mer om din dator. Kan du maila mig på christian@zoopet.com så tar jag gärna emot felrapport och vi kan felsöka lite ihop
                Christian Alfredsson
                Tekniskt ansvarig Zoopet

                Kommentar

                • Shepard

                  • March 2003
                  • 13992

                  #9
                  Vad jag förstår är jag inte den enda som har problemet. Det är inget oöverstigligt problem, bara lite krångligt när det inte händer nå't första gången. Bör ju vara nå't lurt på sidan då?
                  "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                  Min profil
                  Mitt galleri

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    #10
                    Det funkar på samma sätt här. Dvs man kan inte redigera direkt efter man har lagt in ett inlägg
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • Mr Woods
                      • March 2013
                      • 3409

                      #11
                      Jag har problemet på jobbet, men inte på min privata laptop. På den kan jag redigera och spara direkt.

                      Kommentar

                      Arbetssätt...