Ladda upp fler än 1 bild i annonser?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    Ladda upp fler än 1 bild i annonser?

    Det går inte att lägga upp fler än 1 bild under annonser va? Vet att förr kunde man det, men nu ser jag bara 1 bild under varje annons. Och när man skall ladda upp bild står det "bläddra för att ladda upp bilden du vill använda". Finns det ingen möjlighet att kringgå detta på nått sätt? Mkt störande iaf!
    Fish for Life!!!
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    #2
    Jo en sak till förresten. Vart skriver man in vem det är som annonserar och hur tar man så småningom bort annonsen? Måste finnas nån slags "utkorg" eller "sparade annonser" typ under ens inställningar/profil, eller hur fungerar detta? Har lagt in en annons men det står inte vem annonsören är och det verkar inte som att jag kan gå in och redigera annonsen. Min annons "syns" inte heller direkt utan man är tvungen att klicka på "visa annonser" först då kommer den upp å så brukar det ju inte heller vara, antar att det har nått med allt detta att göra? (annars brukar ju den senast inlagda annonsen visas redan på startsidan om man scrollar ned lite).
    Senast redigerad av Rooster; 11 January 2011, 20:00.
    Fish for Life!!!

    Kommentar

    • admin
      Christian Alfredsson

      • November 2004
      • 11220

      #3
      Ursprungligen postat av Rooster
      Det går inte att lägga upp fler än 1 bild under annonser va? Vet att förr kunde man det, men nu ser jag bara 1 bild under varje annons. Och när man skall ladda upp bild står det "bläddra för att ladda upp bilden du vill använda". Finns det ingen möjlighet att kringgå detta på nått sätt? Mkt störande iaf!
      Nej det är bara en bild. Jag har inte programmerat in fler.
      Christian Alfredsson
      Tekniskt ansvarig Zoopet

      Kommentar

      • admin
        Christian Alfredsson

        • November 2004
        • 11220

        #4
        Ursprungligen postat av Rooster
        Jo en sak till förresten. Vart skriver man in vem det är som annonserar och hur tar man så småningom bort annonsen? Måste finnas nån slags "utkorg" eller "sparade annonser" typ under ens inställningar/profil, eller hur fungerar detta? Har lagt in en annons men det står inte vem annonsören är och det verkar inte som att jag kan gå in och redigera annonsen. Min annons "syns" inte heller direkt utan man är tvungen att klicka på "visa annonser" först då kommer den upp å så brukar det ju inte heller vara, antar att det har nått med allt detta att göra? (annars brukar ju den senast inlagda annonsen visas redan på startsidan om man scrollar ned lite).

        Annonsen syns på första sidan om det finns en bild på den. Går du in på din annons kan du ta bort den där när varan är såld.
        Christian Alfredsson
        Tekniskt ansvarig Zoopet

        Kommentar

        • Rooster
          • March 2006
          • 1468

          #5
          Jo det finns allt en bild på den men den syns ändå inte? Men hur går man in på annonsen, har inte riktigt fattar det? Som det är nu så står inte annonsör med så man kan heller inte skicka meddelande till mig angående annonsen då man inte ens ser vem som lagt ut den... Som sagt man måste väl kunna redigera annonsen på nått sätt eller?
          Fish for Life!!!

          Kommentar

          • admin
            Christian Alfredsson

            • November 2004
            • 11220

            #6
            Då var det fixat. Den hade inte sparat ditt användar-id riktigt, men jag fixade det manuellt. Det är första gången det blir så...
            Christian Alfredsson
            Tekniskt ansvarig Zoopet

            Kommentar

            • Rooster
              • March 2006
              • 1468

              #7
              Ursprungligen postat av admin
              Då var det fixat. Den hade inte sparat ditt användar-id riktigt, men jag fixade det manuellt. Det är första gången det blir så...
              Ok då förstår jag. Jasså vad konstigt, tack så jättemkt Christian. =)

              Har förresten lagt in en till annons å det funkade korrekt direkt.
              Senast redigerad av Rooster; 11 January 2011, 21:06.
              Fish for Life!!!

              Kommentar

              Arbetssätt...