Bilder i fiskgruppsbeskrivningarna

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nasso
    • November 2010
    • 719

    Bilder i fiskgruppsbeskrivningarna

    Är det bara jag som inte kan se några bilder i artiklarna om fiskgrupperna under "Avdelningar" -> "Fiskgrupper - Allmän info"? Mycket irriterande Layouten blir lite udda med.

    Ex: http://www.zoopet.com/index.php?opti...le&article=237
    /Emil Andersson
    120L + 54L Tanganyika, 180L sällskap, 10L Räkor
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    #2
    Nä jag verkar oxå ha det problemet, kan dock se vissa av dem tex. haplisarna å centralamerika-allmänt.
    Så har det ju inte varit tidigare vad jag kan minnas, fan vad skumt... Kanske skulle köra denna tråd i felanmälan 4.0-tråden eller vad den nu heter?
    Fish for Life!!!

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Vid varje uppgradering så blir det fel någonstans (vilket är rätt frustrerande) och det finns ju flrea hundra med artiklar på Zoopet så det är omöjligt för oss att hålla koll på sådana felaktigheter.
      Därför är vi tacksamma om ni lägger in en länk till de artiklar där det har blivit fel (som Nasso har gjort här) så kan vi rätta till det. Detta får Christian fixa när han är tillbaka hemma igen nästa vecka
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • admin
        Christian Alfredsson

        • November 2004
        • 11220

        #4
        Maila mig till christian@zoopet.com så fixar jag artiklar som är fel. Denna gång är det www.zpet.se som spökar. Felet beror på att vi la in bilder på fel sätt under en period.
        Christian Alfredsson
        Tekniskt ansvarig Zoopet

        Kommentar

        • admin
          Christian Alfredsson

          • November 2004
          • 11220

          #5
          Övriga fiskar är fixad. Men som sagt maila gärna. Tar inte lång tid att fixa men lång tid att hitta.
          Christian Alfredsson
          Tekniskt ansvarig Zoopet

          Kommentar

          • admin
            Christian Alfredsson

            • November 2004
            • 11220

            #6
            Nu ska 100% vara fixat. Jag har tidigare inte vågat mig på att köra SQL-frågor, men nu har jag ersatt allt www.zpet.se med www.zoopet.com och det verkar funka fortfarande.

            Jag har en fräsch backup liggande så kolla gärna nu om det funkar så hjälper ni mig oerhört.
            Christian Alfredsson
            Tekniskt ansvarig Zoopet

            Kommentar

            Arbetssätt...