Svarsruta i ens egen gästbok?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Svarsruta i ens egen gästbok?

    Varför ser man en svarsruta i sin egen gästbok egentligen? Har tappat räkningen på hur många gånger jag har råkat svara i min egen gästbok Borde det inte gå att göra så att man inte ser en svarsruta när man är i sin egen gästbok? Har för mig att jag frågade om de kunde fixa det på zoonen, och att det funkade där.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11220

    #2
    Jag vill påstå att det inte är en gästbok utan att det är besöksmeddelanden som man kan svara på.
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #3
      Tja, vad man än kallar den är det ganska störande när man om och om igen råkar svara på besökarmeddelanden på sin egen sida, där schansen att den meddelandet var ämnat för ska se det är ganska liten, och man undrar varför man aldrig får svar.
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • ciklidtok
        • March 2005
        • 1466

        #4
        Jag har samma problem som Micke_A här. Jag har tänkt att svara på ett meddelande, men det har hamnat i min egen GB..... Jag reagerade först när jag fick ett PM där personen i fråga undrade varför jag inte svarade på meddelandet i GB...

        Det är jobbigt , framförallt då för den här personen, som var helt ny i akvarievärlden, och trodde väl närmast att jag hadde idiotförklarat h*n... Vilket jag ju inte hade gjort...Jag hade svarat på meddelandet, fast i min egen meddelanderuta...:/
        720L SA-/CA. Övriga
        375L Biotop, skalarer
        275L Malawi
        240L Blandat


        Kommentar

        Arbetssätt...