Vad skall vi som vill förbättra zoopet göra, kom gärna med dina funderingar.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lillfrasse
    • February 2002
    • 2228

    Vad skall vi som vill förbättra zoopet göra, kom gärna med dina funderingar.

    Har precis skumat igenom den 15 sidor långa pajkastnings tråden om att alla skall kunna posta bilder hit och dit. Och kom att tänka efter på vad jag har fått ut av zoopet genom åren. Detta är massor dels ren kunskap allmänt om akvarier och fiskhållning och den sociala biten med zoopetväst med alltifrån Tysklands resor till kräftskivor och en spark i rumpan att komma iväg på annat så som akvariets dag. Jag har träffat mer eller mindre spännande personer och fått surra med personer som får anses som spjutspetsen inom akvaristken. Detta är jag evigt taksam för och har börjat fundera över hur det skulla vara om zoopet tynade bort med tiden.

    Kjell har som de flesta vet lite kämpigt med sjukdomar och operationer som är uppskjutna på obestämd framtid.

    Det jag på rak arm kan göra är ju att delta aktivare på forumet å svara på frågor om diten och daten.

    Finns det något som Kjell vill ha hjälp med? Det svåra är väll att mangla ut artiklar arbeskrivningar mm är ju att någon (läs Kjell) måste läsa korrigera godkänna och publicera och tid är väll för alla en bristvara idag.

    Ni får gärna också spåna här om hur zoopet skulle kunna utvecklas frammåt utan att det blir en sandlåde nivå på det hela. Jag och alla andra som är inne här allt som oftast vill nog att detta fantastiska ställe skall rulla på i många år framöver.

    Slutligen en djup bock till Kjell och Christian (admin) som håller skeppet flytande for now.
    Simma lungt..
    Lillfrasse..
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11220

    #2
    Det senaste jag har gjort är att koda om alla egna moduler och göra dem säkra. Är någon kunnig på php och säkerhet får man gärna testa att siten är okey.

    (... och berätta för mig)

    Maila mig när ni hittar fel underlättar för mig.
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • drd
      • March 2004
      • 5586

      #3
      Sitter flera timmar påloggad här varje dag ju så "hit me" med nåt vettigt att göra när man är "kneglös" vettja.
      ________________________________________________

      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

      Kommentar

      • Nina82
        • January 2008
        • 6610

        #4
        Ursprungligen postat av drd
        Sitter flera timmar påloggad här varje dag ju så "hit me" med nåt vettigt att göra när man är "kneglös" vettja.
        Me too
        Även om man mest skuggar igenom lite då och då och mest svarar på "simpla" guppyfrågor (som förövrigt är lika viktiga som vilka andra frågor som helst, så ni inte missförstår mig )
        12L 12L 24L 24L 24L 24L
        38L 54L 54L 63L 450L

        Kommentar

        Arbetssätt...