Snillen annonserar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    Snillen annonserar

    Googlade runt på allt möjligt och ramlade över en affärssida. Smartskallarna har en lista på fiskar och där står ett par utländska kräftarter oxå. Snillen annonserar med andra ord. Lite förvånande vilken bra koll somliga har.
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Ursprungligen postat av eriahl
    Googlade runt på allt möjligt och ramlade över en affärssida. Smartskallarna har en lista på fiskar och där står ett par utländska kräftarter oxå. Snillen annonserar med andra ord. Lite förvånande vilken bra koll somliga har.
    Zoorf (Zoobranschens Riksförbund) hade förövrigt med denna "kräftinfo" i sitt senaste nyhetsbrev
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • eriahl
      • April 2004
      • 5681

      #3
      Mailade faktiskt när jag såg deras lista så får se om kräftorna "försvinner" ur sortimentet.
      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

      Kommentar

      • eriahl
        • April 2004
        • 5681

        #4
        Dom står inte i listan längre nu men kan ju ha krupit ur akvariet och gömt sig sas. Förhoppningsvis åker dom i en gryta med dill och vad nu det brukar vara med sådan ikke människoföda. Äckliga små saker att knapra på.

        Hade fått ett svar som var trevligt. Dom hade iofs aldrig haft kräftor hemma men fanns med i listan....hmmm
        Senast redigerad av eriahl; 04 June 2009, 22:28.
        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

        Kommentar

        Arbetssätt...