vattensköldpadda och katter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • doppingen
    • April 2008
    • 1079

    vattensköldpadda och katter

    Ja det är lustigt,släppte ut min vattensköldpadda i solen idag-genast kommer de 2 stora katterna fram,sätter sig och tittar på denna lustiga varelse,då Skalman ser dom sätter han fart mot dom-då han är nästan framme blir det fart på katterna,en far upp i ett träd-den andra upp på trappan,livrädda för en liten sköldpadda-fast nu är det ju så att bytet ska ju inte komma till katten,det ska ju katten jaga så jag har hört att katterna blir förvirrade då "bytet"springer mot dom- ja det var roligt att se
    MammaMia
  • maria_
    • March 2007
    • 2867

    #2
    Hade en kanin innan som min katt var rädd för.
    Med vänlig hälsning,
    hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

    Kommentar

    • Lilla Damen
      • February 2008
      • 2649

      #3
      Har jag oxå haft...

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Vi hade en katt när jag var liten som var rädd för mina och syrrans ökenråttor, hon verkade tycka att de var lite smått obehagliga, i alla fall om de kom för nära. Skogisen Kajsa var inte direkt rädd för syrrans kanin, men han verkade gilla henne, och skuttade efter, och hon blängde surt över axeln, och blicken sa "måste du hänga efter mig?"
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Morellen
          • November 2003
          • 4349

          #5
          har en bild på min gamle katt när han flytt från sköldpaddan, gömt sig bakom ett träd o kikar fram med en mkt misstänksam min på det konstiga djuret..
          http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

          "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
          (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

          Kommentar

          • doppingen
            • April 2008
            • 1079

            #6
            ja de är för roliga, katten har gett upp nu, lägger sig ner då Skalman kommer å låter han dra i morrhåren och katten bara spinner,ser riktigt söta ut
            MammaMia

            Kommentar

            Arbetssätt...