Terrortimmarna är över...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Galne-Gurra
    • April 2008
    • 1080

    Terrortimmarna är över...

    Terrortimmarna är över för den här gången,som ägare till skotträdda hundar är nyår ingen höjdare.
    Dom senaste 6 åren har vi packat in hundarna i bilen vid 22-22,30 tiden för att åka ut till ett lugnt ställe i skogen.
    Förra året(2008) var inget undantag,enda sättet för att hundarna skall få lite lugn och ro.
    Som mina hundar mår vid fyrverkerier så önskar man att det var några plusgrader,spöregn och full storm...
    http://web.telia.com/~u22310064/index.html
  • Naugthy
    • February 2008
    • 531

    #2
    hu, var inne i stan och var uppe på nån höjd där vi var helt omringade av raketer och så stog det en grupp med östermalms snobbar och dom hade med sig en hundstackare. varför lämmnade dom den inte hemma kan man undra....
    "I don´t need to be careful, because I have a gun." Homer Simpson
    "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." Nalle Puh

    Kommentar

    • Mumin
      • October 2007
      • 3837

      #3
      Stackars jyckar!
      Vi var lite oroliga inför Capellas första nyår, men det gick jättebra, hon trodde att det var nåon som kom när det smällde nära vårt hus, och då skäller hon, men annars har hon sovit hela kvällen. Här i Huddinge var det otroligt lite fyrverkerier jämfört med föregående år, dessutom var det knäpptyst klockan ett.
      För mycket är inte nog!
      Jag VILL ha en Elefantofon!!

      Kommentar

      • Gaffel
        • December 2007
        • 6200

        #4
        Håll terrorhundarna inne..

        Hittade 2 jumboraketer som jag missat att ta med ut innan.. Om jag är vaken kl:07:00 så jevlar i havet va jag ska blåsa revelj.. Håll hundarna inomhus det finns faktiskt allergiker..
        Life's a bitch and then you die..
        "I might be right handed but im always left-winged"
        Skriv på!

        Kommentar

        • TheRoblin
          • July 2007
          • 310

          #5
          Hmm!

          Visst är det tråkigt för hundarna!!! Men det kan knappast komma som en överaskning att det är fyrverkeri på nyår. Att ha hund i stan kan knappast vara lämpligt!!!!

          Kommentar

          Arbetssätt...