5000 liters akvariet...
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tråden finns ju under Off Topic...
Kjell & Co kanske inte kan sitta vid datorn dygnet runt... nu spelar det ju ändå ingen roll när det är en så uppenbar lögn.../Patrik
I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.Kommentar
-
Som flera skrivit - tänk om vi skulle deleta allt som inte är sant här på Zoopet så skulle mycket får deletas
Här är det ju också tämligen uppenbart att allt är påhittat, att en 15-åring som bara hade ett 54 liters akvarium den 3/12, sedan ett 5.000 liters saltvatten den 4/12 och ett 20.000 liters sötvatten den 5/12 och sedan anger olika uppgifter i varenda inlägg.
Om nu någon skulle gå på detta så är man minst sagt korkadAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Guest
-
Som flera skrivit - tänk om vi skulle deleta allt som inte är sant här på Zoopet så skulle mycket får deletas
Här är det ju också tämligen uppenbart att allt är påhittat, att en 15-åring som bara hade ett 54 liters akvarium den 3/12, sedan ett 5.000 liters saltvatten den 4/12 och ett 20.000 liters sötvatten den 5/12 och sedan anger olika uppgifter i varenda inlägg.
Om nu någon skulle gå på detta så är man minst sagt korkadMvh PeterKommentar
-
måste bara Säga Mandan att den andra bilden du har är också tagen från nån annan, Nämligen en kille som heter Peter Nemeth, jag Fick nämligen en bild på hans kanr när jag Va ute efter att köpa det för 3-4 månader sen.. och det karet är på 500 liter.
Tycker det är dåligt att du ljuger för folk.
60,58 liter
**Ducunt volentem fata nolentem trahunt**
*Ödet leder den villige och släpar den ovillige*Kommentar
-
Grymt lek jag kom på nu! man Postar en bild på ett kar man vet vems det är, sen Ska folk gissa vems det är!!! fy vad kul den ska upp som Ny leken regel är att om ägaren till karet ser att det är sitt egna Akvariyum så Får han/hon Posta en ny bild. och om inte ägeren ser det innan nån svarat rätt så blir det den som svarat rätt som får posta ny bild.
60,58 liter
**Ducunt volentem fata nolentem trahunt**
*Ödet leder den villige och släpar den ovillige*Kommentar
-
Översta bildens info visar:
Image Type: jpeg (The JPEG image format)
Width: 722 pixels
Height: 560 pixels
Camera Brand: Canon
Camera Model: Canon EOS 400D DIGITAL
Date Taken: 2007:09:13 16:12:53
Exposure Time: 1/99 sec.
Aperture Value: 5.66 EV (f/7.1)
ISO Speed Rating: 400
Flash Fired: Flash did not fire, compulsory flash mode.
Metering Mode: Pattern
Exposure Program: Normal program
Focal Length: 25.0 mm
Software: Adobe Photoshop CS2 Windows
Akvariet är sålt sedan Juni och rymde ca 500 liter och står numer utanför Kalmar
Så bilden är snodd!
Är detta nån bluff forums inlägg??Senast redigerad av wrang; 11 December 2008, 16:52.©hristian
I´m #1 so why try harder.Kommentar
-
Mandan. Har du pratat med din kompis än?The fish is jumping.....
Bloggen:
http://aquastyle.blogspot.com/
Bästa Butiken:http://www.akvarieinterior.com
Kommentar
Kommentar