Egenproducerat "spam".

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maria_
    • March 2007
    • 2867

    Egenproducerat "spam".

    Åh, vad trött jag blir.

    Ibland kan det hända att det bara kliar i kroppen och jag måste skriva något där det inte hör hemma. Inte kan väl jag hjälpa att jag har humor och gillar att småprata. MEN - tydligen finns det vissa som tycker att jag ska hållas ansvarig för sådant! Som sagt, jag blir så trött!

    Ja, det kan väl hända att jag nyss upptäckt att jag blivit avstängd från zoonen...
    Med vänlig hälsning,
    hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.
  • Nina82
    • January 2008
    • 6610

    #2
    Oj, jösses.. Tur att jag endast hänger här på zoopet då

    Man måste väl för bövelen få lov att skämta och småprata lite
    12L 12L 24L 24L 24L 24L
    38L 54L 54L 63L 450L

    Kommentar

    • maria_
      • March 2007
      • 2867

      #3
      Ja, men vissa är riktiga torrisar. Tack och lov för zoopet!
      Med vänlig hälsning,
      hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

      Kommentar

      • maria_
        • March 2007
        • 2867

        #4
        Här ska ni dessutom få se något underhållande - min lilla blomma. Eller ja, det kommer ju bli en blomma en vacker dag. Blommorna blir det vackraste som finns - de är stora, lila och håriga. Dessutom stinker de som fasiken - därav kallar jag själva växten för "stinkblomma".

        Tyvärr är jag bortrest nästa vecka och kommer antagligen att missa skönheten.
        Bifogade filer
        Med vänlig hälsning,
        hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

        Kommentar

        • Triggerhappy
          • April 2007
          • 377

          #5
          lagom mycket skitsnack är kul =)

          det roligaste som finns är när folk flippar och det blir diskussioner på flera sidor helt off topic som handlar om tex hur man ska bete sig och inte på ett forum

          okej viss ordning och reda får det väl finnas, men man ska inte va för seriös =)
          Lyssna inte på mig

          Kommentar

          • maria_
            • March 2007
            • 2867

            #6
            Herregud.. Det där är ju inte klokt. Skickade ett meddelande dit och frågade vad som hänt. Tydligen så har jag blivit avstängd dels pga det där skämtet jag skrev, men mestadels för att jag efter det hade skrivit till en annan person på zoonen (som jag visste skulle fatta att jag skämtade) att han inte skulle delta i tråden. Denna person (som för övrigt bara råkar vara 15 år - alltså jätteliten) i sin tur hade redan varit avstängd och "smugit sig tillbaks", och eftersom jag hade kontakt med honom så verkar det som att de misstänker att jag är någon slags terrorist...
            Med vänlig hälsning,
            hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

            Kommentar

            • Temeraire
              • January 2008
              • 385

              #7
              Läste fel först, trodde det stod ''Egenproducerad ******''
              Vågade inte skriva ut ordet, gjorde det först, men ångrade mig sedan :P
              " Oh, oopo-doo, jag vill ju va som du-u-u. Jag vill se ut som du, gå som du, du-u-u, det vill jag nu-u-u "

              Kommentar

              • Nina82
                • January 2008
                • 6610

                #8
                Ursprungligen postat av Temeraire
                Läste fel först, trodde det stod ''Egenproducerad ******''
                Vågade inte skriva ut ordet, gjorde det först, men ångrade mig sedan :P
                Ibland ser man vad man vill se
                12L 12L 24L 24L 24L 24L
                38L 54L 54L 63L 450L

                Kommentar

                • maria_
                  • March 2007
                  • 2867

                  #9
                  Men hallå, man måste skriva ut orden. Syftade du på spank? Sperm? Säg.
                  Med vänlig hälsning,
                  hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

                  Kommentar

                  • Trollsvans
                    • November 2007
                    • 1118

                    #10
                    Ursprungligen postat av maria_
                    Ja, det kan väl hända att jag nyss upptäckt att jag blivit avstängd från zoonen...
                    Det där är väl kanske ingen större förlust...?

                    Skoj med din Stapelia däremot! Har velat ha en sån en bra stund, men med tanke på resten av mina grönsaker så klarar jag mig egentligen utan fler stinkare... :P
                    //Troll

                    Har man satt yxan i båten, får man ro som fan.
                    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1052011

                    Kommentar

                    • MattiasL
                      • September 2006
                      • 1479

                      #11
                      Nu spammar jag denna sida med ett reklaminlägg.

                      ÄT MER FISK FRÅN DINA LOKALE HANDLARE!
                      Qui audet adipiscitur!

                      Kommentar

                      • maria_
                        • March 2007
                        • 2867

                        #12
                        Ursprungligen postat av Trollsvans
                        Skoj med din Stapelia däremot! Har velat ha en sån en bra stund, men med tanke på resten av mina grönsaker så klarar jag mig egentligen utan fler stinkare... :P
                        Plus i kanten för att du visste vad den hette. Tror dock att jag kommer fortsätta kalla den för Stinkblomma.
                        Den har slagit ut nu, skönheten. Dock så var kameran lånad och nu är den tillbakalämnad, så ingen mer än jag får de hur den ser ut. Men det roliga är ju ändå inte att titta på den, utan att lukta på den!
                        Med vänlig hälsning,
                        hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

                        Kommentar

                        • Trollsvans
                          • November 2007
                          • 1118

                          #13
                          Ursprungligen postat av maria_
                          Plus i kanten för att du visste vad den hette. Tror dock att jag kommer fortsätta kalla den för Stinkblomma.
                          Den har slagit ut nu, skönheten. Dock så var kameran lånad och nu är den tillbakalämnad, så ingen mer än jag får de hur den ser ut. Men det roliga är ju ändå inte att titta på den, utan att lukta på den!
                          Ack så fel man kan ha!! Det roliga är att få andra att lukta på den utan att veta vad dom ger sig in på!
                          En bekant lyckades få nån stackare att stoppa näsan i en sån här liten raring i tron om att den luktade gott... http://www.glcauble.com/Bulbophyllum...abium10489.jpg
                          De flesta i detta släkte har spyflugor som pollinatörer, och luktar självfallet därefter. Den här luktar nånstans mellan ruttet kött och hundskit.
                          Den luktar inte så långt, utan det känns mest om man stoppar näsan i den... tur är väl det, för min slår ut nån gång under nästa vecka... knoppen är än så länge bara 18 cm...

                          Nåja, får du tillökning på din Stapelia, så vet du iallafall minst en person som vill ha en stickling!
                          //Troll

                          Har man satt yxan i båten, får man ro som fan.
                          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1052011

                          Kommentar

                          • maria_
                            • March 2007
                            • 2867

                            #14
                            Oj, vad fin!

                            Det är ju bara att bryta av ett "blad" och stoppa ner i lite jord..
                            Med vänlig hälsning,
                            hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

                            Kommentar

                            Arbetssätt...