Vad brukar du få spatten på?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • 3 guppy
    • February 2007
    • 2068

    Vad brukar du få spatten på?

    Vad brukar du få spatten på när det inte funkar?

    Själv blir jag riktigt &%&¤¤% om datorn laggar rejält eller om det tar 4 timmar att skruva ihop en pall från IKEA.
  • Ibanez
    • July 2006
    • 853

    #2
    när ja servar någon apparat på jobbet som inte vill fungera eller när personalen inte gör som ja säger då blir ja skogstokig.. hehe.. nä men krånglande maskiner blir ja le på..

    hur kan di bli arg på en IKEA produkt när det är lite av charmen att det inte riktigt passar eller fattas någon skruv.. haha
    Era fiskar ger jag mina till frukost..

    Kommentar

    • ubjs
      • April 2007
      • 192

      #3
      Att jag bara har modemuppkoppling på landet och att Tv:n på landet inte funkar något vidare i det nya digitala nätet. Och varför bryts alltid sändningen när det är som mest spännande? Sitter det någon grej i Tv:n som känner av det?

      Mvh UB

      Kommentar

      • Mamma Mia
        • December 2004
        • 2504

        #4
        När turister går 4 i bredd på trottoaren, gärna hand i hand!
        Always look at the bright side of life

        Kommentar

        • Vandal
          • January 2006
          • 1655

          #5
          snorungar som inte fattat att mobiltelefonen är ett redskap för kommunikation... inte en stereo...
          over and out /Petter
          Techno, Akvarier, Sneakers och Fulöl

          http://saltvattenvandal.blogspot.com/

          Kommentar

          • Whistler84
            • November 2007
            • 850

            #6
            Kvinnor med barnvagnar, som tror de äger hela trottoaren. Helst går de tre i bredd...

            Kommentar

            • gmt1960
              • October 2007
              • 22

              #7
              När samma kvinnor med barnvagn går på cykelbanan utmärkt med både vägskylt och ett flertal målade cyklar på marken, gärna med 4-5 lösspringande småbarn som virrar runt oxå, oftast är jag mer rädd om deras barn än de är själva

              Kommentar

              • 0422
                • August 2007
                • 644

                #8
                När man skickar in laptopen på reperation för att en tangent hoppat av, och får tillbaka den med ett defekt tangentbord där mellanslag är heldött. Yay!
                - MAKE LOVE NOT LANDFILL -

                Kommentar

                • Mumin
                  • October 2007
                  • 3837

                  #9
                  När bilen krånglar på något enda sätt!!
                  allt annat kan jag klara men inte det!
                  För mycket är inte nog!
                  Jag VILL ha en Elefantofon!!

                  Kommentar

                  • Simonols
                    • July 2008
                    • 108

                    #10
                    När man är ute å kör bil och det är nån ruskigt dryg snigel som ligger i 70 på 90 väg eller som inte kan hålla farten utan pendlar mellan 70-90 kan jag bli jävligt less på.

                    Kommentar

                    • Guest

                      #11
                      Precis, de kör i 70, tills man påbörjar en omkörning, sen gasar de...
                      (Skottpengar på sådana)

                      Kommentar

                      • eriahl
                        • April 2004
                        • 5681

                        #12
                        När vindrutetorkarna bestämmer sig för att sluta fungera i rejält ösregn sent på kvällen. Inga säkringar utan motorn om det heter så dör. Extra trevligt när det är på enfilig sträcka med mittvajer... Lyckades komma undan på sidan iaf genom huvudutstickande och dirigerande till sidan. Blöt och på ett sprudlande gott humör väntar sängen. muttermutterförbannadebilskrälle
                        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                        Kommentar

                        • Katharina
                          • December 2006
                          • 4045

                          #13
                          Om jag bara ska gå in och hämta något och så ligger det inte där.
                          Jag letar och det finns bara inte.. Jag hatar att leta och då börjar det krypa i hela kroppen och jag springer fräsande ut och anklagar sambon för att ha snott grejerna.. Han går in i rummet och hittar det på en gång.. Mitt framför näsan men inte där jag trodde att det skulle ligga...

                          Om jag bara ska öppna en burk och så får jag inte upp den. Sambon är inte hemma och jag försöker ta en kökskniv och släppa vaccumet. Jag slinter och håller på att skära mig i handen.. Det blir ingen marmelad på mackan. Sambon kommer hem och öppnar burken hur lätt som helst...

                          Om jag ska dra igång en sur gräsklippare och den vägrar starta. Sambon går dit och drar en gång... Alla maskiner är skapade för att se till att kvinnan är beroende av mannen... Att vi inte ens kan ha en gräsmatta utan en karl..

                          Ha dé bäst... Tina

                          Kommentar

                          • Ibanez
                            • July 2006
                            • 853

                            #14
                            Ursprungligen postat av Katharina
                            Om jag bara ska gå in och hämta något och så ligger det inte där.
                            Jag letar och det finns bara inte.. Jag hatar att leta och då börjar det krypa i hela kroppen och jag springer fräsande ut och anklagar sambon för att ha snott grejerna.. Han går in i rummet och hittar det på en gång.. Mitt framför näsan men inte där jag trodde att det skulle ligga...

                            Om jag bara ska öppna en burk och så får jag inte upp den. Sambon är inte hemma och jag försöker ta en kökskniv och släppa vaccumet. Jag slinter och håller på att skära mig i handen.. Det blir ingen marmelad på mackan. Sambon kommer hem och öppnar burken hur lätt som helst...

                            Om jag ska dra igång en sur gräsklippare och den vägrar starta. Sambon går dit och drar en gång... Alla maskiner är skapade för att se till att kvinnan är beroende av mannen... Att vi inte ens kan ha en gräsmatta utan en karl..

                            hehe.. du har ett stakt behov av din sambo ser ja hatkärlek
                            Era fiskar ger jag mina till frukost..

                            Kommentar

                            • Ibanez
                              • July 2006
                              • 853

                              #15
                              när man beställer ett t5 4rörs armatur och bara 2 av lysrören fungerar.. det var en sträcka på en timme för att hämta skiten och leveransdagarna var på dunt 14..

                              suuuck
                              Era fiskar ger jag mina till frukost..

                              Kommentar

                              Arbetssätt...