snyggt kar Robin. jobbar din sambo på akvarielagret?
Hemmabyggen
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Var tvungen att fota med min 0.3 pixels kamera på mobilen. Har iallfall er urfattig hemsida som jag länkar till nu.
Min 1 dagars plasttank
http://www.freewebs.com/viktorm/
Det är inte alls lika grumligt i verkligheten som på bilden heller.Kommentar
-
Eftersom underkaren är uppdelade i 6 simytor så sitter det 1 powerhead i varje tredjedel som sitter mellan bakgrunderna och pumpar ut på båda sidor. Fördelar är större vattenvolym = bättre balans, mindre teknik = mindre ström och möjlighet att låta fisk kurera sig bakom bakgrunden.
Totalt tre pumpar som cirkulerar två simytor vardera.Era fiskar ger jag mina till frukost..Kommentar
-
-
-
Snyggt Jobb Robin! riktigt coolt!60,58 liter
**Ducunt volentem fata nolentem trahunt**
*Ödet leder den villige och släpar den ovillige*Kommentar
-
Kommentar
-
Guest
@NIC
Nice! Det där måste jag bara visa några medlemmar från PlantSwap!
Själv har jag tillverkat etiketter till flaskorna, men du tog det ett steg längre!Kommentar
-
Alltid praktiskt med ordning och reda på burkar och flaskor. Kan du förklara utformningen på lådan. Där verkar finnas en massa tomrum i den.h. JohanKommentar
-
Rullande akvarium:
The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!
IKEA fläktskåp, rullhjul från Biltema. Rampställningen är bockade vattenrör från Biltema (ihopsatt med en lång gängad stav och ett par självlåsande muttrar).Kommentar
-
Rullande akvarium:
The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!
IKEA fläktskåp, rullhjul från Biltema. Rampställningen är bockade vattenrör från Biltema (ihopsatt med en lång gängad stav och ett par självlåsande muttrar).
NIC! vi måste namnge din låda! va sägs om "PMDD in a box" hehe.. som tidigare frågat.. va görs med resterande volym i lådan??Era fiskar ger jag mina till frukost..Kommentar
-
Rullande akvarium:
IKEA fläktskåp, rullhjul från Biltema. Rampställningen är bockade vattenrör från Biltema (ihopsatt med en lång gängad stav och ett par självlåsande muttrar).h. JohanKommentar
Kommentar