Vilket spel...
Kollaps
X
-
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleri -
Det enda jag faktiskt spelat igenom är ettan för rätt länge se´n, älskade stämningen i det spelet. Men tvåan och trean har blivit liggande, då jag haft en rätt lång period utan spelande. Hur är fyran, lagom lätt/svårt?"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Har du fortfarande 2an och 3an kvar?! Jag tappade bort dom när vi flyttade tillbaka till Sverige och jag måste få tag på dom igen, tyckte Sons of Liberty var helt magisk faktiskt, får rysningar när jag tänker på det spelet.Kommentar
-
Jag tycker faktiskt 4an var enklast av dom alla just för att det är många, långa cutscenes under spelets gång. Men i sin helhet tycker jag att det var mellansvårt, beror ju på hur man spelar det också.
Har du fortfarande 2an och 3an kvar?! Jag tappade bort dom när vi flyttade tillbaka till Sverige och jag måste få tag på dom igen, tyckte Sons of Liberty var helt magisk faktiskt, får rysningar när jag tänker på det spelet."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Dataspelsgalan är till för dig som gillar datorspel och datorer. Den officiella dataspelsgalan har tyvärr gått ur tiden, men vi har delvis arkiverat resultaten från dessa galor på vår nya sida. Dataspelsgalan saknar idag helt kopplingar till den gala som gav sidan namnet, utan är istället en mer allmän sida om dataspel, teknik och datorer. […]
Dags att rösta på årets bästa spel!
Gör oss alla en tjänst, rösta INTE på Modern Warfare 2Kommentar
-
http://www.dataspelsgalan.se/
Dags att rösta på årets bästa spel!
Gör oss alla en tjänst, rösta INTE på Modern Warfare 2
Förra gången vann väl Uncharted 2: Among Thieves?"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
för typ sjutielftegången har jag klarat ut guitar hero 3 och klarade nyss lvl 30 på bfhJag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.Kommentar
-
Tror att Uncharted 2 vann riktiga GOTY (Game of the year) fast jag är inte säker, men jag är säker på att den fick många priser i alla fall.Kommentar
-
Ja, så kanske det var. Mycket bra spel är de i alla fall, båda Unchartedspelen. Mass Effect 2 har intressanta sidouppdrag, och tydligen så kan Shepard överleva eller dö beroende på hur man spelar, och hur man klarar sista uppdraget, om man har uppgraderat Normandy bra.Senast redigerad av Shepard; 18 February 2010, 23:28."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
haha, måste vara singstar till ps2. Det är det absolut enda jag spelar. Det senaste min man spelade var Masseffect på xboxen.Kommentar
-
Wooosh! Level 48 på CoD: Modern Warfare 2. Fixade ACR (ett automatgevär) och jag måste säga, det är fan sjukt overpowered. Nästintill ingen recoil och sjukt bra accuracy samt om man använder Stopping Power då är man nästan ostoppbar.Senast redigerad av Andrém; 24 February 2010, 22:13.Kommentar
-
Och så var Mass Effect 2 avklarat, med alla besättningsmedlemmar välbehållna och lojala
Mycket bra spel, även om mineralsökningarna var en aning tradigare än i ettan.
Hoppas inte trean (den avslutande delen) dröjer allt för länge, men det dröjer väl ca tre år, det var väl ungefär så lång tid det gick mellan ettan och tvåan."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
Kommentar