Julklapps tips.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fredd
    • February 2007
    • 3360

    Julklapps tips.

    Hej hej!
    Om ni har något ni känner är en bra allaround julklapp, som kan passa dom flesta så kan ni ju tipsa här.

    Här har ni mitt tips (för akvarie intresserade):
    Home About Our Services Contact Privacy Policy Skype Envelope Facebook Twitter Air Freight Sydney To Perth Support the logistics needs of the whole solution to help you obtain buyer orders. Innovative Solutions. Supply Chain Experts. Contact Our Team The Most Effective Methods of Air Cargo Logistics In today’s global economy, many companies source from low-cost ... Read more




    /Freddd
    www.frfoto.tk
  • 3 guppy
    • February 2007
    • 2068

    #2
    tja en trisslott kan ju passa bra...

    Kommentar

    • Katharina
      • December 2006
      • 4045

      #3
      1. Köp något som den andra vill ha och inte något som du själv vill ha.

      2. Köp något kul att göra.. "Live it" är en sida som har äventyr osv.

      Goood Jul..
      Ha dé bäst... Tina

      Kommentar

      • Guest

        #4
        Eller....
        Köp något till din sambo som du själv vill ha så är du garanterad minst en julklapp som du blir glad över!

        Kommentar

        • Katharina
          • December 2006
          • 4045

          #5
          Ursprungligen postat av Anettejt
          Eller....
          Köp något till din sambo som du själv vill ha så är du garanterad minst en julklapp som du blir glad över!


          Vi säger varje år att vi inte ska köpa något till varandra o sen sitter vi där och öppnar klappar och min annars så lugna och goa karl blir helt hispig och tycker att han har alldeles för lite paket att öppna och att de han har öppnat inte var någe bra..
          Ha dé bäst... Tina

          Kommentar

          • fredd
            • February 2007
            • 3360

            #6
            hehe jag har redan köpt en massa grejer till mig själv, och -skyllt- på att det är julklappar hehe (kamera + en massa tillbehör, kläder osv) :P
            www.frfoto.tk

            Kommentar

            • Guest

              #7
              Klart man ska köpa julklappar till sig själv!
              Inget att skämmas för alls...

              Själv är jag med som ett stort barn på julafton, tröttnar nog aldrig på att öppna julklappar...

              Kommentar

              Arbetssätt...