Idol 2007
Kollaps
X
-
Ja, visst är det bra att vara lite annorlunda som Amanda men ni har ju helt missat den viktigaste egenskapen (förutom att kunna sjunga givetvis) som är att kunna förnya sig.. Att kunna ändra stil.. Titta bara på Madonna som jag anser vara störst genom tiderna, ingen har hållit sig på topp lika länge som hon och hur mycket har inte hon förändrats både utseende, stil och musik genom åren..
Daniel och Amanda är så kufiga att man blir fascinerad men de hade bara en stil och inget mer... Visst har ju alla en stil men att inte kunna gå in i en annan stil...
Jag var på Nacka Strands julgala igår... Där kan Marie passa in men Amanda skulle inte ens höras över musiken (som hon förövrigt inte gjorde flera gånger i Idol heller)...
Daniel åkte ju ut för att han bara hade en stil och den var kul i början men sen tröttnade man på det där kaptensbandet...Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
Vad som krävs....
Jag höll på amanda, det har jag gjort ända sen hennes första auditionDärför är jag så jävla glad att marie vann!!!
Varför?? Jo för att vinnaren måste panikspela in en skiva och har nog inte så mycket att säga till om utan får sjunga redan gjorda låtar.
Den som inte vinner däremot är helt kontraktlös och kan välja och vraka bland alla erbjudanden och kan definitivt ha något att säga till om vad gäller låtskrivande.
Därför är jag väldigt glad att marie vann!
Marie är en grym sångerska men som flera redan sagt, men hon är en i mängden. Hon sticker verkligen inte ut någonstans! Utom när hon pratar, men då stänger jag hellre av TV:n för drygare människa får man leta efter!
Jag håller med Daniel Breitholtz(stavning?): Amanda är den idoldeltagare som har absolut störst chans att slå utomlands!
Sen att Daniel var den absolut bästa liveartisten i startfältet och att han förtjänade att vinna mer än Marie, det är en helt annan sak...
/Hans
Marie glömmer jag så fort hon avslutat en låt men Amanda minns jag ända från hennes första audition! Ska bli intressant att följa deras utveckling!Kommentar
-
jojo daniels kaptenbindelsattityd kan man ju disskutera.. Personligen tycker jag han använde den för länge! Det hade varit bra att ta av den efter hans sång till pappan..
MEN, kan du ärligt säga att någon var bättre än han på scen?? Visst, lite konstiga ryckningar här och där (ganska ofta) men man viste aldrig vad som skulle hända. Han och amanda stod i en klass för sig. Dock tror jag inte daniel kommer komma så långt...
Nej fy f*n, jag har blivit något jag svurit att aldrig någonsin bli! En idolmänniska.,.,., Inte nog med att jag såg varenda j*vla avsnitt av skiten, här sitter jag och skriver om det i ett forum. Hur kunde detta hända????????????
/HansKommentar
-
jojo daniels kaptenbindelsattityd kan man ju disskutera.. Personligen tycker jag han använde den för länge! Det hade varit bra att ta av den efter hans sång till pappan..
MEN, kan du ärligt säga att någon var bättre än han på scen?? Visst, lite konstiga ryckningar här och där (ganska ofta) men man viste aldrig vad som skulle hända. Han och amanda stod i en klass för sig. Dock tror jag inte daniel kommer komma så långt...
Nej fy f*n, jag har blivit något jag svurit att aldrig någonsin bli! En idolmänniska.,.,., Inte nog med att jag såg varenda j*vla avsnitt av skiten, här sitter jag och skriver om det i ett forum. Hur kunde detta hända????????????
/HansKommentar
-
Guest
Jag skulle med fortsatt engagera mig om bara Christoffer hade tagit sig vidare.
Men förra året vann min favorit, så det med att skämmas för att vara fantast vet jag hur det känns. Satt som klistrad framför teven hela förra hösten.
(jag brukar dock inte öppet skryta med att jag tittar på Idol)Kommentar
-
-
He he, lätt hänt!
Jag skulle med fortsatt engagera mig om bara Christoffer hade tagit sig vidare.
Men förra året vann min favorit, så det med att skämmas för att vara fantast vet jag hur det känns. Satt som klistrad framför teven hela förra hösten.
(jag brukar dock inte öppet skryta med att jag tittar på Idol)Kommentar
-
Idol brukar jag enbart kolla på någon enstaka av uttagningsomgångarna för dom är rätt kul med tävlande som är lika bra på att sjunga som jag, med den skillnaden att jag VET att jag är totalt tondöv
Så om Amanda eller Marie (det var så dom hette va) var bäst har jag inte en susning om för jag har sannolikt aldrig hört dom sjunga.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Guest
Kommentar
-
På spåret....
Om det är något att skryta med det vet jag inte, men På spåret kollar jag alltid på. Trivsamt program med en lagom svårighetsnivå för att man själv skall kunna tävla också.
Idol brukar jag enbart kolla på någon enstaka av uttagningsomgångarna för dom är rätt kul med tävlande som är lika bra på att sjunga som jag, med den skillnaden att jag VET att jag är totalt tondöv
Så om Amanda eller Marie (det var så dom hette va) var bäst har jag inte en susning om för jag har sannolikt aldrig hört dom sjunga.
Tråkigt med din tondövhet. Men du kanske har ton för mycket annat bra i livet, det ena brukar kompensera det andra.....Kommentar
-
Yes, Anettejt!
Men jag älskar unga förmågor med talang utöver det vanliga....
Kommentar
-
Nej fy f*n, jag har blivit något jag svurit att aldrig någonsin bli! En idolmänniska.,.,., Inte nog med att jag såg varenda j*vla avsnitt av skiten, här sitter jag och skriver om det i ett forum. Hur kunde detta hända????????????/Hans
Eller kalla sig Prince och Madonna..
Ha dé bäst... Tina
Kommentar
Kommentar