OBH NORDICA draught master

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    OBH NORDICA draught master

    Är det nån fler som har en sådan hemma,har precis köpt en sån då jag har givetvis en fråga om detta.

    Ska det vara nån slags svart sak på slangens ända på ölfatet som man köper på Systembolaget på min så saknad detta TROR JAG i alla fall,för jag fick det av en kompis till mig eftersom han hade ingen nytta av den efter som han saknade själva maskinen.

    För på den ölkaggen jag fick så saknas det nån på ändan på den vita tunna plastslangen som sitter på kaggen,enligt brukanvisningarna så visar dem en bild att det ska vara nåt som man sen trycker på maskinen.

    Eller har jag fel för mig skulle vara tacksam för svar efter som det är Lördag och maskinen väntar på att bli urtappad tror jag den saannars så får det bli en ny kagge på Bolaget på Måndag som innehåller det på ändan ,sen kan man kanske när den är slut flytta över den till den kaggen jag fick
    Mvh.Patrik
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    #2
    Ingen som har denna öltappningsmaskin

    Welcome to OBH Nordica. We like nordic design and smart features that makes home cleaning, cooking and styling easier and more fun! Discover our products and get inspired.
    Mvh.Patrik

    Kommentar

    • Pegrasus
      • March 2007
      • 455

      #3
      Funderade på att köpa en, men det verkar ju helt värdelöst dyrt att ha. Blir ju billigare att köpa god flasköl istället. Dessutom har jag ju slut på en sån där "tunna" själv på en kväll.
      Jag behöver inte inledas i frestelse, jag kan gå själv!

      Kommentar

      Arbetssätt...