Musikvideo-tråden

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • 3 guppy
    • February 2007
    • 2068

    Musikvideo-tråden

    Hej!
    jag tyckte vi behövde den här tråden.

    Här ska finnas möjlighet att ladda upp musikvideor från youtube eller någon annanstans. eller varför inte när ni själva gör ett försök.

    från Tom Jones till Enriqe Iglesias till Apocalyptica.

    Vad ni vill helt enkelt

    Fast det måste vara musik.
    4
    Sverige
    25,00%
    1
    USA
    25,00%
    1
    England
    0,00%
    0
    Italien
    0,00%
    0
    Tyskland
    0,00%
    0
    Finland,danmark,norge eller island
    25,00%
    1
    moldavien
    25,00%
    1
    Övriga
    0,00%
    0

    Omröstningen har löpt ut.

  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

    #2
    Finns nog bättre forum för detta. börjar bli alldeles för mycket offtopic. Jag misstänker att det är därför så många slutar att besöka Zoopet. I varje fall har många slutat att skriva i forumet. Låt oss hålla oss till akvariefrågor.
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

    Kommentar

    • fredd
      • February 2007
      • 3360

      #3
      forumsdelen heter ju Off-topic, så det borde väl få skrivas vad som helst i denna delen. Sen om musikvideor passar in på en akvarie sida är en annan fråga
      www.frfoto.tk

      Kommentar

      • diväteoxid
        • December 2006
        • 356

        #4
        Guy: Andledningen varför många slutar skriva/läsa här för att dom tröttnat på allt gnäll...alltid är det nån som skriver fel eller gör nåt fel...suck!

        Kommentar

        • Julle*
          • July 2007
          • 484

          #5
          Ursprungligen postat av diväteoxid
          Guy: Andledningen varför många slutar skriva/läsa här för att dom tröttnat på allt gnäll...alltid är det nån som skriver fel eller gör nåt fel...suck!
          Ja vet en...
          msn: Julia_puma@hotmail.com
          Mvh Julle

          Kommentar

          • Glenn
            • April 2002
            • 3904

            #6
            Ursprungligen postat av Guy Palm
            Finns nog bättre forum för detta. börjar bli alldeles för mycket offtopic. Jag misstänker att det är därför så många slutar att besöka Zoopet. I varje fall har många slutat att skriva i forumet. Låt oss hålla oss till akvariefrågor.
            Men snälla Guy det här är OT och ingen tvingar en att läsa här om man inte vill!

            diväteoxid: Kunde inte ha sagt det bättre själv!
            Mvh /Glenn

            Min Zoon

            Kommentar

            • Julle*
              • July 2007
              • 484

              #7
              Men va f*n låt han ha det om han vill...då e det ju lika onödigt att ha alla lekar ju...det heter ju OFF tropic... jä**a gnäll
              msn: Julia_puma@hotmail.com
              Mvh Julle

              Kommentar

              • Malinitzi
                • December 2006
                • 2088

                #8
                Ursprungligen postat av Guy Palm
                Finns nog bättre forum för detta. börjar bli alldeles för mycket offtopic. Jag misstänker att det är därför så många slutar att besöka Zoopet. I varje fall har många slutat att skriva i forumet. Låt oss hålla oss till akvariefrågor.
                Det är ju det som gör Zoopet så unikt! Sveriges bästa FORUM!
                Här kan man inte bara dryfta sina akvarieintressen utan även sånt som händer i det övriga i livet! Många Off Topic-trådar är riktigt bra - och man läser ju bara det som intresserar en....

                Kommentar

                • quarantino
                  • February 2007
                  • 350

                  #9
                  *lägger märke till att Malinitzi och Glenn nästan alltid är i samma tråd*

                  I övrigt så gillar jag Entombed´s Hellraiser... fast gore kan jag vara utan... Hursomhelst, Hellraiser är en av top 100, all time!

                  Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

                  Kommentar

                  • Malinitzi
                    • December 2006
                    • 2088

                    #10
                    Jaha!

                    Ursprungligen postat av quarantino
                    *lägger märke till att Malinitzi och Glenn nästan alltid är i samma tråd*

                    I övrigt så gillar jag Entombed´s Hellraiser... fast gore kan jag vara utan... Hursomhelst, Hellraiser är en av top 100, all time!

                    http://www.youtube.com/watch?v=LixKIyJfZZc

                    ....i samma tråd?????? OCH? Hehe!

                    Kommentar

                    • Glenn
                      • April 2002
                      • 3904

                      #11
                      Ursprungligen postat av quarantino
                      *lägger märke till att Malinitzi och Glenn nästan alltid är i samma tråd*
                      Mvh /Glenn

                      Min Zoon

                      Kommentar

                      • Malinitzi
                        • December 2006
                        • 2088

                        #12
                        Hmmm!

                        Ursprungligen postat av 3 guppy
                        Hej!
                        jag tyckte vi behövde den här tråden.

                        Här ska finnas möjlighet att ladda upp musikvideor från youtube eller någon annanstans. eller varför inte när ni själva gör ett försök.

                        från Tom Jones till Enriqe Iglesias till Apocalyptica.

                        Vad ni vill helt enkelt

                        Fast det måste vara musik.
                        Ladda upp, jag skulle vilja ladda ner!

                        Kommentar

                        • maria_
                          • March 2007
                          • 2867

                          #13
                          SJÄLV tycker jag om off topic, ibland blir man faktiskt trött på att bara prata om akvarier, speciellt när ens egna bara går åt helvete.

                          Nu besöker jag ju inte YouTube särskilt ofta, men tre musikvideor kan jag väl erkänna att jag tycker om:

                          http://www.youtube.com/watch?v=FAPtTS0TYtU - denna är mest en nostalgigrej från när jag var i Australien, den spelades STÄNDIGT på backpackert.
                          http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go - för att bara. Jag tycker om den.

                          Fan, nu har jag glömt den tredje.. Ohhhh, vilken var det?! Vad sur jag blir nu... OOOOOOOOOOOOOOOOOoouuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh!

                          Jo, just det, inget ret för den här. Jag föll för den när vi gick igenom.. ja, vad kallas det? I svenska i alla fall. Vi höll på och tolka och grejer. Jag älskar svenska. <3 Oh, jag vill börja skolan igen. Sååå gärna.

                          Imperiet - Märk Hur Vår Skugga Bellmans Märk Hur vår skugga med Imperietsångare Thåström
                          Med vänlig hälsning,
                          hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

                          Kommentar

                          • maria_
                            • March 2007
                            • 2867

                            #14
                            Jag har förresten hittat en ny favoit nu:

                            Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
                            Med vänlig hälsning,
                            hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

                            Kommentar

                            • Malinitzi
                              • December 2006
                              • 2088

                              #15
                              Yes, Maria!

                              Ursprungligen postat av maria_
                              SJÄLV tycker jag om off topic, ibland blir man faktiskt trött på att bara prata om akvarier, speciellt när ens egna bara går åt helvete.

                              Nu besöker jag ju inte YouTube särskilt ofta, men tre musikvideor kan jag väl erkänna att jag tycker om:

                              http://www.youtube.com/watch?v=FAPtTS0TYtU - denna är mest en nostalgigrej från när jag var i Australien, den spelades STÄNDIGT på backpackert.
                              http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go - för att bara. Jag tycker om den.

                              Fan, nu har jag glömt den tredje.. Ohhhh, vilken var det?! Vad sur jag blir nu... OOOOOOOOOOOOOOOOOoouuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh!

                              Jo, just det, inget ret för den här. Jag föll för den när vi gick igenom.. ja, vad kallas det? I svenska i alla fall. Vi höll på och tolka och grejer. Jag älskar svenska. <3 Oh, jag vill börja skolan igen. Sååå gärna.

                              http://www.youtube.com/watch?v=K8YjRl-QqNM
                              Oasis var väl kanske inte min smak men Jonny Cash var som ett gammalt årsvin - bättre på ålderns höst!
                              Annars är min favvo Eva Cassidy, men henne har jag inte hittad på video men har henne på CD. Kram på dej förresten!

                              Kommentar

                              Arbetssätt...