Jag drar!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Åååhh, kanske blir det Torsk? Nåja, kräftor skall vi snart mumsa på iallafall!

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      Torsk blir det säkert, bara storleken kommer över 20-strecket den här gången!
      Nu är vi snart i Örebro, så det tar sig. Sundsvall, here we come!
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • ciklidtok
        • March 2005
        • 1466

        Hälsa så gött till Mina hemtraketer ( några mil i mellan dock )
        720L SA-/CA. Övriga
        375L Biotop, skalarer
        275L Malawi
        240L Blandat


        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          Snart framme i färjeläget Öxfjord, för ett par timmars vila innan avgång.
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Ursprungligen postat av ansjo
            Snart framme i färjeläget Öxfjord, för ett par timmars vila innan avgång.
            Gôtt att följa er! Hoppas ni får en finfin fisketur!

            Kommentar

            • lillfrasse
              • February 2002
              • 2228

              Jäkla lång resa för att få lite fisk men jag är mäkta avundssjuk. På Torsdag packar jag och Staan fiskegrejer, tält och barn och försvinner in i Tiveds skogen. Skagern samt några andra små sjöar skall förhoppningsvis bjuda på bra fiske.
              Simma lungt..
              Lillfrasse..

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                Nu jävlar är det snart dags igen, på tisdag kväll åker vi norröver och beräknar vara framme på torsdag förmiddag på Söröya. En timma senare beräknar jag dragit upp den första flundran över 50 kg, torsk över 30 och sej över 20kg. Sedan vaknade jag!

                Förra gången vi åkte levererade jag skalarer till Inger, denna resan får mina diskus följa med och hoppa av i Gävle då Stigsson ska ta över dessa.
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Nu jävlar är det snart dags igen, på tisdag kväll åker vi norröver och beräknar vara framme på torsdag förmiddag på Söröya. En timma senare beräknar jag dragit upp den första flundran över 50 kg, torsk över 30 och sej över 20kg. Sedan vaknade jag!

                  Förra gången vi åkte levererade jag skalarer till Inger, denna resan får mina diskus följa med och hoppa av i Gävle då Stigsson ska ta över dessa.
                  Aha, plattfisken skall flytta, vad blir det i baljan nu då?

                  Kommentar

                  • ansjo
                    • November 2005
                    • 29967

                    Mina Guianacara geayi https://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=185&SOK=1 ska gå kvar där, sedan blir det lite utrymme att skaffa något annat kul framåt hösten. Lite för att göra det enklare till Uruguayresan så karet kan vara mer eller mindre tomt till fisken kommer hem därifrån. Ett kar med egenfångad fisk låter inte helt fel.
                    /Anders

                    Medlem i NCS - givetvis!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av ansjo
                      Mina Guianacara geayi https://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=185&SOK=1 ska gå kvar där, sedan blir det lite utrymme att skaffa något annat kul framåt hösten. Lite för att göra det enklare till Uruguayresan så karet kan vara mer eller mindre tomt till fisken kommer hem därifrån. Ett kar med egenfångad fisk låter inte helt fel.
                      Skall bli kul att höra mer om detta på kräftskivan idag. Ses om en stund!

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Trodde jag hade missuppfattat det hela Anders om Diskusarna, men dessa kommer att få ett bra hem hos Stigsson .
                        Ha nu en härlig kräftskiva pojkar

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • Christer5

                            Synd att inte du är med Inger och sjunger ekivoka visor för oss

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Ursprungligen postat av ansjo
                              Nu jävlar är det snart dags igen, på tisdag kväll åker vi norröver och beräknar vara framme på torsdag förmiddag på Söröya. En timma senare beräknar jag dragit upp den första flundran över 50 kg, torsk över 30 och sej över 20kg. Sedan vaknade jag!

                              Förra gången vi åkte levererade jag skalarer till Inger, denna resan får mina diskus följa med och hoppa av i Gävle då Stigsson ska ta över dessa.
                              ha en trevlig tripp och god fiskelycka!

                              Så var där de skulle hamnar Stigson kommer att få mycket fina fiskar
                              Senast redigerad av PiaJo; 16 August 2014, 19:16.
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Ursprungligen postat av Christer5
                                Synd att inte du är med Inger och sjunger ekivoka visor för oss
                                Du är kul du Christer

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...