Dåliga: Alla filmer där, lättklädda såklart, snygga tjejer springer för livet medans mördaren går men ändå ligger alldeles bakom.
Riktiga skitfilmer
Kollaps
X
-
Freddy vs Jason var ok..ingen höjdare men helt ok (jag har tom Jasons autograf...så nördig är jag)/ rödtoppen /
Kommentar
-
HAAHA The house of wax är asbra ja fttar inte varför men ja älskar den filmen kanske för att Paris hilton är medHAAHHA nämen hon förstör faktist filmen det ända hon gör är att va blond och typ springer runt i underkläder och så får hon nåt igenom huvudet och dör
why am i the only one how gives the most all the time?
www.agnescarlsson.se
www.myspace.com/agnescarlsson
http://static.fanzone.org/data/image...78eba9961f.png
http://youtube.com/watch?v=E_NqFDN74G4Kommentar
-
alla ben stiller filmer är bra.
sen älskar jag alla beckfilmer och andra svenska deckareKommentar
-
jag gillade anakondas, både ettan och tvåan,gillar när stoora djur förföljer människor...tråden om fjärilars lek!Kommentar
-
samma här smurfmats,, stora djur e roligt o se påjuressic park e väldigt bra.. i alla fall ettan och tvåan.
Kommentar
-
Ursprungligen postat av smurfmatsbara för en film är okerrekt behöver den ju inte vara dålig.... då är ju armageddon pissdålig! man in black helt kass, antz myror pratar inte människospråk etc...
jag gillade anakondas, både ettan och tvåan,gillar när stoora djur förföljer människor...
Kom på ett par till kalkon rullar typ Critters, Vilka Svin, Brain Death, Bad Taste. Men dom två sista är lite av kult. Men dåliga är dom.
Såg en bra film nyligen tror den hette typ Fly boy(s) riktigt bra faktiskt och se värd.
//MattiasIf Today Was Perfect There Would Be No Need For TomorrowKommentar
-
hehe, allt där människor jagas av stora djur... hajen filmerna, lake placid tror jag en film heter om en stooor krokodil..=)tråden om fjärilars lek!Kommentar
-
Guest
men håll er borta från megalodon det är nog världens sämsta animerade film, nästan i klass med hajen 3 när hajen åker igenom akvarieglasetKommentar
-
tråden om fjärilars lek!Kommentar
-
För alla älskare av kass film börjar en godbit på Kanal 5 klockan 01.10 i natt:
Den svensk actionrullen "Farligt förflutet" från 2001.
Redan titeln antyder att inte Ingmar Bergman är inblandad...
I en av huvudrollerna finns alltid pålitliga Regina Lund.Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
och framgången är given. Samuel Clemens
Mina bilderKommentar
-
Jag läste/hörde någonstans att den påminner om en myyycket lång reklamfilm för tamponger.Quidquid latine dictum sit, altum viditurKommentar
-
crossroads heter väl brittans film?tråden om fjärilars lek!Kommentar
Kommentar