tatuering/piercing
Kollaps
X
-
Ja, det tyckte jag med!
Men jag tvekade länge om det var "lagligt" eller inte... sen gjorde jag den ändå!
Tycker att jag hade gjort mig förtjänt av den... bidrar med minst en hundralapp i månaden till dom, och har gjort det några år nu...Hos mig bor katterna Busen, Babsan, Bambi, Simon, Maja och hunden Kompis!
Sov gott min Bina älskling
Mitt 200 litershar lite för många hyresgäster...
Kommentar
-
copyright gäller inte tatueringar (än så länge). skulle det tas upp i domstol så kanske det komemr ett prejudikat, men jag tror inte att någon åklagare skulle ta upp det.Kommentar
-
Kommentar
-
Dom tjejkompisar som jag har pratat med har sagt att det sticker till sen är det över, inte så farligt altså.
Dom jag har haft så kan jag säga att bröstvårtan var den som var kändes mest. Har plockat ut alla mina dock. Hunden jag hade fastnade med en klo i bröstvårteringen som jag då hade töjt ut till 6 mm det var inte grannt, sen bet jag av en tand på den i tungan. Men det som avgjorde att jag tog ut allt var när jag skulle opereras för ljumskbråck, fick inte ha några som helst smycken då.Kommentar
-
OK jag har 3st tattos och 1 hål i tunganen trollkarl på ena armen och röde orm på andra och en drake som täcker typ halva ryggen
175 Liter Akvastabil (55 x 45 x 70cm)
250 Liter Akvastabil (100 x 50 x 50cm)
23 Liter Fluval EdgeKommentar
-
Jag känner även nåra som har hål i naveln och dom tyckte inte heller det kändes nåt spec.// DjurgalningenKommentar
-
Jag har 5 hål i öronen en piercing i naveln och en i tungan.
Har haft hål i läppen men ska ta om den om nåra månader.
Och så har jag 1 tatuering och ska göra 2 till när man är lite rikare
Bild på tatueringen:
// DjurgalningenKommentar
-
men att köra naveln går på <1sek så det är ingen fara direkt.Kommentar
-
jag har 4 tatueringar, so far.
Linus på linjen på vänster benet
mitt namn längst höger benet
3 stjärnor på baksidan av höger armen
och sen ett old school motiv på höger armen.
Är väldigt fast för old school motiv, drömmen är ju en helarmstatuering med bara oldschool liknande motiv.
Har inte tatuerat mig på över ett år nu, men i julas började jag få tebax abstinensen, men sen köpte jag mig ett akvarium och nu går nästan alla pengar på mina akvarium haha. Blir väl fler tatueringar i sommar, förhoppningsvisKommentar
-
Har haft 3 st piercingar i näsan , 2 i läppen , en i ögonbrynet , 2 i örat. Alla borta nu.Kommentar
Kommentar