tatuering/piercing

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nils Holmström
    • November 2004
    • 2195

där hittar du MÅNGA tatueringar och pirecingar, indelade i kategorier efter tycke och smak...

min favoritkategori: http://www.bmezine.com/tattoo/geek001.html
    222 liter Malawi

Kommentar

• Oscar Cederqvist
      • November 2002
      • 6546

Tur att alla har olika smak

Tackar, har en duktig tatuerare.
      Oscar Cederqvist

Kommentar

• andreassofus
        • November 2005
        • 5643

själv har jag hål i tungan och har 4 tatueringar,, kan inte säga att jag e stolt över nån av dom... mest fyllegrejer och "jag är en tuff ungdom# tatueringar,, men när det gäller tatueringar så går det ju inte o ädra på tyvärr om man inte tatuerar över dom eler gör en laserbehandling vilket jag inte har någon lust med, så dom får sitta kvar.

så vill folk ha tatueringar och piercingar så varsegod. finns väldigt mnga smakfullla sådanna oc h duktiga tatuerare (jag hade inte det)
        Mvh Andreas
        min zoon
        msn adress

Kommentar

• bena
          • April 2006
          • 1245

Ursprungligen postat av andreassofus
          själv har jag hål i tungan och har 4 tatueringar,, kan inte säga att jag e stolt över nån av dom... mest fyllegrejer och "jag är en tuff ungdom# tatueringar,, men när det gäller tatueringar så går det ju inte o ädra på tyvärr om man inte tatuerar över dom eler gör en laserbehandling vilket jag inte har någon lust med, så dom får sitta kvar.

så vill folk ha tatueringar och piercingar så varsegod. finns väldigt mnga smakfullla sådanna oc h duktiga tatuerare (jag hade inte det)
          finns en bra 'regel'.
          "en billig tatuering är sällan bra, och en bra tatuering är sällan billig".

Kommentar

• peterhaack
            • November 2004
            • 1752

He missat denna tråd men man får väl tala om vad man har nu näe det frågas..
            Jag har 4 tattisar det är tre med örnar och indian inspererade egen komponerade tattisar samt en tribal.
            Min femte som jag önskar mig kommer att sitta på nacken/ryggen och är en tribal med 5 röda hjärtan inbakade och med mina 5 barns namn.

Inte en enda av dem är fylle tattisar utan väl genomtänkta och verkligen önskade.
            Tatueringar och piercingar tycker jag man skall tänka efter på att skaffa
            Siten där alla plantor växer PlantSwap!

Kommentar

• *Ulrica*
              • June 2006
              • 682

Kul tråd!
              Måste ju dela med mej av mina konstverk också:

Min allra första (inte så fin tycker jag idag), egendesignad och gjord i Helsingör typ 1990 runt höger ankel:
              Klicka på bilden för större version

Namn: ankeln.jpg
Visningar: 1
Storlek: 81,7 KB
ID: 2094322

Nästa fick jag som 30-årspresent för fem år sedan. Även denna helt egen design (mycket nöjd). Gjord på Heidi Hay i Göteborg på magen med naveln i mitten:
              Klicka på bilden för större version

Namn: magen.jpg
Visningar: 1
Storlek: 195,0 KB
ID: 2094323

Min senaste som har några år på nacken är en humla som precis har landat på min tutte så den får ni inte se! Den är dock gjord i Lidköping.

Jag kan dock säga att hade jag inte varit tatuerad i dag så hade jag inte velat göra någon heller, jag tycker nu för tiden att människokroppen är vackrast som den är. Men jag har ingen ångest, jag ångrar mej inte och tänker inte försöka ta bort något. Men det blir heller inga fler.

Kommentar

• Adamzon
                • October 2005
                • 342

I Lidköping hos Drew?
                240 L Amerika, med BTN
                54 L Slaffs, med BTN
                350 L Växter
                45 Liter (extra akvarie)
                120 Liter lek
                144 Liter KUBEN

Mvh: Adam Madsen
                Lidköping
                http://blog.temabild.se

www.plantswap.se/forum/

Kommentar

• *Ulrica*
                  • June 2006
                  • 682

Ursprungligen postat av Adamzon
                  I Lidköping hos Drew?
                  Ja, det stämmer, men det var en annan kille som gjorde min... jag hade ett polskt frimärke som förlaga... ;-)

Kommentar

• C.Ciklid
                    • February 2005
                    • 12055

Whooo!!! "Fick" en tatto i julklapp av maken och barnen. Nu skall äntligen barnens namn gaddas tillsammans med någon form av tribal. Skall sätta mig och skissa lite på förslag. Lovar att slänga in en bild när den väl sitter på kroppen.

//Camilla
                    De sanningar som vi inte vill höra, är nyttigast för oss att lyssna till.

Kommentar

• Oscar Cederqvist
                      • November 2002
                      • 6546

Lycka till. Ska också gadda in dotterns namn om ett par veckor. Ser fram emot bild.
                      Oscar Cederqvist

Kommentar

• miluhe
                        • June 2006
                        • 2090

Ledsen om jag utryckte mig klumpigt om fruktansvärt fult. Antagligen en åldersfråga jag hade helt accepterat om mina barn velat pierca sig. Men fortfarande kan jag inte tycka det är vackert förstår att jag tog lite hårda ord. Upp till var och en hur de vill se ut men jag kan inte tycka det är vackert Jag förstår inte skönheten i en massa metall i ansiktet. Örhängen okey litet smycke i ögonbrynet kan va snyggt men när man smyckar hela sitt ansikte var är det vackra. Men jag är imponerad av alla som gör vad dem gillar utan att bry sig om vad andra tycker. Så igen jag menade inte att va elak bara nyfiken varför man vill dekorera sig så?

Kommentar

• bena
                          • April 2006
                          • 1245

Ursprungligen postat av miluhe
                          Så igen jag menade inte att va elak bara nyfiken varför man vill dekorera sig så?
                          av samma skäl som man klipper håret och sminkar sig antar jag.

Kommentar

• Patrik Steen
                            • May 2006
                            • 8464

Ursprungligen postat av bena
                            finns en bra 'regel'.
                            "en billig tatuering är sällan bra, och en bra tatuering är sällan billig".
                            Kan jag verkligen hålla med om man får vad man betaler för(I många fall)
                            Mvh.Patrik

Kommentar

• Nils Holmström
                              • November 2004
                              • 2195

Ursprungligen postat av miluhe
                              Så igen jag menade inte att va elak bara nyfiken varför man vill dekorera sig så?
                              Varför vill man har örhängen? Varför Lägger man pengar på kläder istället för att gå omkring i säckväv?
                              222 liter Malawi

Kommentar

• Glenn
                                • April 2002
                                • 3904

Helt enkelt en fråga om tycke och smak. Precis som att en del gillar sydamerika men inte andra, en del föredrar saab framför volvo, en del gillar snö och kyla men andra gör det inte. Smaken är som baken - delad. och tur är väl det?
                                Mvh /Glenn

Min Zoon

Kommentar

Arbetssätt...