tatuering/piercing
Kollaps
X
-
jag har en tatuering på skuldran och piercing i tungan har haft i ögonbrynet som jag tog själv och en i naveln.man får inte taturea sig med föräldrars tillstånd förän man e 16 om man inte går till någon som e oseriös.det tycker jag är bra.Kommentar
-
säker på att du inte menar pierca sig?Kommentar
-
Ursprungligen postat av bena(off-topic. gav bort de sista av dina stenar till akvariet på jobb)
Kanon att de kom till nytta! ditt kar blev riktigt bra förresten.Kommentar
-
harj ejn pirsszzzing i töngan <-- Så lät det dom 4 första veckorna, nu har man vant sig ca 6 år senare
Har fortfarande inte bytt stav dock
har en liten drake på underarmen, och en varg på överarmen tatuerade240 L Amerika, med BTN
54 L Slaffs, med BTN
350 L Växter
45 Liter (extra akvarie)
120 Liter lek
144 Liter KUBEN
Mvh: Adam Madsen
Lidköping
http://blog.temabild.se
www.plantswap.se/forum/Kommentar
-
Har två tattueringar än så länge, men ska snart se till att täcka in överarmen med resterande gaddningar på liemannen och en grinande varg.
Piercingar blir det förmodligen också framöver. Planerat till underläppen och tungan än så länge iaf.Kommentar
-
Hiver meg på jeg også....
Jeg har en liten kattepus (tatovering) nederst på ryggen, og hadde tidligere piercing i navlen, underleppen og tungen. Planen er å sette i ny i både navel og tunge, når jeg har lenge nok fri fra jobb til at jeg ikke må prate med sjefen på den uken det tar før jeg kan prate normalt igjen....I want chicken, I want liver, Mjaumix, Mjaumix, please deliver !
Kommentar
-
Tatuerad men inte längre piercad, kanske snart igen dock.Kommentar
-
Kommentar
-
kommer pilen från amigatiden eller?
Fräckt.Kommentar
-
Din mamma *LOL*
Snygg....skulle man hiva fram var gång nån jiddrar med en på jobb________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
Nej, jag skall leta reda på bilden så som tatton skulle sett ut och lägga in. Vist har den bleknat unde åren, och inte är kanterna osv riktigt som den skulle ha vart.
De sanningar som vi inte vill höra, är nyttigast för oss att lyssna till.Kommentar
Kommentar