Hål i öronen räknas inte? Det har jag inget annat... hihi skulle inte vilja ha någon tatuering...fast på en del är det fint, som min systers scorpion...
Hål i öronen räknas inte? Det har jag inget annat... hihi skulle inte vilja ha någon tatuering...fast på en del är det fint, som min systers scorpion...
hål i öronen är lika mycket en piercing som hål i t ex bröstvårtan. fast det är mer normaliserat med hål i öronen.
Jag har haft 4 hål i vä. och 2 i hö. men har nu bara ett i varje. Min man hade också hål i hörat när vi träffades (ett) men man växer ju till sig och blir "normal" ochh "vanlig"
ja ska pierca mig när ja börjar iåttan går i sjuan nuxD hehe min brorsa pierca sig i åttan han går i ettan nu så ja sa till mina föräldrar att ja med vill gö det så ja får gö det! funderar på att göra det iläpen!
Och vad jag fick leta efter någon som kunde tatuera den!! Tillslut ljög jag att det var min sons namn.. Förrens då kunde man tatuera in den. Egenhändigt skissad, fast jag går inte den tatueraren igen... Vart inte riktigt nöjd...
//Camilla
De sanningar som vi inte vill höra, är nyttigast för oss att lyssna till.
Kommentar