Hej alla zoopetare!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • heeke
    • April 2003
    • 5033

    Hej alla zoopetare!

    Halloj alla zoopetare!

    Det är några månader sedan jag var inne sist *skäms* så jag tyckte det var på sin plats att hälsa.
    Det är inte bar Ni och zoopet.com som åsidosats på några månader, utan tyvärr också karet mitt. *skäms ännu mer*
    Var tvungen att skrapa rutan i förrgår för att se om det fanns något levande där inne. *skäms lite till*
    Vattenbyten, växtgödning och matning ska vi inte prata om *skottpengar på mitt huvud*
    Det är tur att man tydligen har betydligt bättre filtrering och balans i karet än man trott, för "alla" fiskar lever. Värre är det med växterna. *Någon som har ett gevär så fixar jag det själv*
    Dags att göra rejäl rensning och dra i gång mäsk och övrig gödning i morgon tror jag.
    Hoppas ni alla har det bra, och gör inte som jag, utan ta hand om era kar. =)
    heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri
  • Marie J
    • January 2004
    • 10616

    #2
    Välkommen tillbaks!

    Inte behöver du skämmas! Inte så mycket i alla fall. Jag har en downperiod nu med när det gäller akvarium och zoopetsurfande. När sommaren och värmen kommer så finns det så mycket annat kul att gör än blaska med akvarier och surfa. Men när hösten kommer så spirar akvaristglädjen igen. Så är det varje år.
    /Marie.

    Min zoon Mina hundar Min Dagbok
    En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

    Kommentar

    • kaj.p
      • June 2002
      • 2952

      #3
      Skulle tro att det är vi som har större behov av att se in. Än vad fiskarna har behov att se ut.
      Nordiska Diskus Sällskapet
      Hallandsakvaristerna
      BAK Gcg Maf NCS

      Kommentar

      • Raven
        • February 2005
        • 15385

        #4
        håller med kaj och sålänge filtreringen funkar så klarar fiskar mycket.
        LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
        Faktatråd Om AkvarieVatten
        Växtakvaristernas Paradis

        Kommentar

        • C.Ciklid
          • February 2005
          • 12055

          #5
          Tror att det blir lite förslappat nu under sommar halvåret. Själv har min man överbefolkat mitt kar så det måste skötas nogrant även om jag ibland "spyr" på det.
          Så du är inte ensam om att "balla ur"!!
          //Camilla
          De sanningar som vi inte vill höra, är nyttigast för oss att lyssna till.

          Kommentar

          Arbetssätt...