datorfläkten
just nu lyssnar jag på..
Kollaps
X
-
-
Sonata Arctica - The Gun"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Sonata Arctica - Shy"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Iron Maiden - Satellite 15... The Final Frontier"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Iron Maiden - When the Wild Wind Blows"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Lite för att slappna av
Hoppas psrodisången är ok. Är så bra helt enkelt
kanske blir så tossor bort om det blir http://www.youtube.com/watch?v=0S7Qu5HMiCASenast redigerad av eriahl; 18 August 2010, 01:49."Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHOKommentar
-
Senast redigerad av eriahl; 19 August 2010, 02:16."Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHOKommentar
-
-
-
Accept - The Abyss"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Accept - Time Machine"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Accept - Kill the Pain"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Accept - Pandemic"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
Kommentar