Nån som är bra på att rita?!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mathias-D

    • December 2002
    • 1122

    Nån som är bra på att rita?!

    Nån som är j*vilg bra på att rita??
    En liten skiss på en tatuering??
    hade tänkt mig typ en Prinsessan av Burundi med mina initcialer nedanför...


    <font face="Tahoma"><b>MD</b></font id="Tahoma">
  • masse_86
    • January 2003
    • 301

    #2
    Det här är en riktigt hardcore akvarist! Hehe!!!
    Det mesta går att fixa själv!!!
    //Masse

    Kommentar

    • strider
      • April 2002
      • 176

      #3
      Har oxå tänkt att göra en fisk:-)
      Om du ej hitar nån, så ritar ju tatueraren ditt motiv, oftast gratis. Ta med bilder och förklara för honom hur den skall se ut, så ordnar det sig nog.
      /Sven Hund

      Kommentar

      • Lenmar
        • February 2004
        • 6154

        #4
        NEEEEEEEEEJ MATTIAS!!

        Tänk på att du oxå får barn en vacker dag... Inte skall väl de skämmas för pappa som har prinsessor på armen när han kunde haft en maffig läppgurami... Å du skall leva med den alltid... säker på att du inte skall ha ett pampigt lejon... eller en arg asagud... eller nåt snyggt keltiskt... eller nåt coolt snirkelmönster...???

        Nä... skojar bara med dig. Du gör givetvis som du tycker är fint, det har jag inga synpunkter på, bara du blir glad och nöjd. Klara är jätteduktig på att rita, kolla med henne.

        Mvh
        Maria
        Goa hälsningar, Maria Min hemsida
        Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

        Kommentar

        • Glenn
          • April 2002
          • 3904

          #5
          Tror den skulle bli cool om du gör den=)
          Varför inte tatuera in en liten artbeskrivning också=P hehe!

          Funtar själv på att kanske ta ut mina pearcingar och istället göra 2st tatueringar om ca 3 månader då man fyller 18, om jag tatuerar mig då så hade jag tänkt mig en svart stjärna på undersidan av handleden och en svart sol runt fotknölen.

          Men om du gör din tatuering så måste du ju fixa bild på den och skriva här att du har gjort den så man iaf får se hur den blev.

          /Glenn
          Mvh /Glenn

          Min Zoon

          Kommentar

          • Lenita
            • June 2003
            • 850

            #6
            Alltid intressant att höra varför folk väljer de motiv de gör. Svart stjärna och svart sol - varför? Prinsessan av Burundi kan jag förstå, men det kanske står för något mer? Själv har jag fågel Fenix på min vänstra skuldra. Precis som den reser sig igen ur sin egen aska, på samma sätt har jag själv blivit återfödd till livet.
            Kanske bör tillägga att tatueringen nu är över 10 år gammal, så den är gjord innan harry Potter skrevs....
            ____________________________________
            Pax vobiscum!

            Kommentar

            • jolon
              • December 2002
              • 1075

              #7
              En snakehead efter ena armen borde funka,, modigt att låsa dig på en given fisk, nu snackar vi livslångt intresse!
              My internet should be readonly.

              Kommentar

              • Mathias-D

                • December 2002
                • 1122

                #8
                "Varför inte tatuera in en liten artbeskrivning också=P hehe"

                Ne men ja hade tänkt och tatuera tex min Längd, Ålder, Mobilnummer och var ja Bor på ryggen så det syns så slipper ja snacka det ändras väll aldrig

                Ärligt skulle kanske skissa lite själv? hade tänkt mej mer att använda kontuerna av prinsessan...ska nog sätta mej och skissa :/ kan ju inte rita men hehe.

                Kommentar

                • Krista
                  • July 2003
                  • 15

                  #9
                  Finns dom som påstår att jag kan rita... Länken är till mitt galleri så kan du se om du tror jag duger Får jag godkänt så är det ´klart jag kan göra ett försök. Har prinsessor hemma så jag vet hur dom ser ut.

                  http://elfwood.lysator.liu.se/art/k/r/krista/krista.html
                  "Allt går att äta minst en gång..."

                  Kommentar

                  • Mathias-D

                    • December 2002
                    • 1122

                    #10
                    OOO...är det dina bilder!! så j**la snygga!!
                    klart du får Godkänt! (det får alla om dom kan komma med nått
                    ska jag komma med nått förslag lr ska jag skissa lite och du kan styla?
                    Har du msn?

                    Kommentar

                    • ch1mpy
                      • March 2004
                      • 151

                      #11
                      Har sett en hel del snygga tatueringar med koi http://images.google.se/images?svnum=30&hl=sv&q=tattoo+koi&spell=1

                      Betydligt tjusigare än alla tribals och annat tjafs folk låter trycka till sig med. Synd man har så klena armar själv.

                      Kommentar

                      • strider
                        • April 2002
                        • 176

                        #12
                        Det blir billigare med klena armar:-)
                        Jag överväger att göra en redtail.
                        Och smaken är ju som baken men är det inte jä.ligt fult med de allrs flesta tribals, små solar och allt annat "modernt" som de som just fyllt 18, har 1500 att tattuera sig för, har planerat tattueringen i en vecka, och om det är för lång väntetid hos den SPT godkännde tatueraren, går till raggarroffes dropin salong, Hepatitstuios:-)
                        Jag har en liten halvt bortblekt sol på handen, och början till en stjärna vid fotknölen, gjorde dem med bläck och en nål när jag var 14-15:-) Är inget jag är stolt över direkt, men som tur var syns de knappt nu.
                        Sen har jag två hundar på ryggen, + en katt och en skummbjörn:-) på insidan överarmen, mycket nöjd med dessa.

                        Men jag skulle vilja ge rådet att överväga det man skall göra mycket noga, så man inte sitter där med ett litet fult svart mönster som allt för många gör idag.
                        mvh/
                        /Sven Hund

                        Kommentar

                        • Glenn
                          • April 2002
                          • 3904

                          #13
                          Svart stjärna och svart sol - varför?
                          För att jag gillar solar å stjärnor:P

                          Fast jag formulerade mig kanske lite dumt då jag beskrev hur min stjärna skulle se ut. Hade tänkt att ha en svart kontur av en stjärna på undersidan av handleden och sen en svart sol runt fotknölen=D
                          Anledningen till att jag vill ha svarta är för att jag tyckter inte det blir lika snyggt med färg=)

                          /Glenn

                          Mvh /Glenn

                          Min Zoon

                          Kommentar

                          • Kitty
                            • December 2004
                            • 50

                            #14
                            Nä välj inte färg tattueringar! Om man vill ha färg så ta lite för att understryka vissa detaljer. Jag brukar tänka att jag ska vilja ha samma tattuering i minst ett år innan jag gör den, det är ju nåt man har hela livet : ) Jag har en korp på axeln å den är en av de bästa tattueringar jag sett : )
                            Ha så kul å tattuera er som bara den! glöm inte att ta kort och lägg ut här så man får se hur det blev!!!
                            Kör så de` ryker!

                            Kommentar

                            • Buckshot
                              • February 2003
                              • 456

                              #15
                              Jag var inne ett tag på att göra en tatuering med en fisk, men jag vet inte?.......jag tycker nog att det finns coolare motiv än fiskar.
                              En dödskalle är ju aldrig fel kanske ett fiskskelett?
                              Lilla Malawisjön finns i mitt vardagsrum.

                              Kommentar

                              Arbetssätt...