Mini-ekosystem för den bekväme...eller?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • SussieGross
    • May 2004
    • 197

    Mini-ekosystem för den bekväme...eller?

    Riktigt tufft eller kitschit...har inte bestämt mig ännu.... Hemsidan har mycket andra schyssta grejer också!

    http://www.dino.se/product.php?pid=333
    Blubb!
  • rennicke
    • November 2003
    • 335

    #2
    Jag vet inte heller vad jag ska tycka Däremot misstänker jag att det fungerar. En gammal bioliglärare jag hade visade mig en hermetiskt tillsluten burk med levande växter i som var isatta flera år tidigare tillsammans med jord och vatten och de levde än, eller ja, deras avkommor Så visst går det att skapa små kretslopp, men jag vet inte om det är så schysst att ha djur med i bilden?

    Kuriosa: Det är en kompis kompis som äger dino.se
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=199905


    Lönen är den enda företeelse som kan gå från futurum till imperfekt utan att passera presens.

    Kommentar

    • lenis3
      • June 2004
      • 2254

      #3
      hmm iden verkar kul.. fast håller med rennicke om djuren. iden vore perfekt om inte tångräkorna var inblandade. iofs är plankton också djur men det är skillnad på räkor och plankton.
      Min zoon
      Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

      Kommentar

      • erikthur
        • March 2004
        • 9953

        #4
        Finns även att köpa på Universeum - men till ett dyrare pris har jag för mej - där var den förväntade överlevnadstiden 2-3 år om jag minns rätt...
        Killies is a lifetime passion

        Kommentar

        • SussieGross
          • May 2004
          • 197

          #5
          HAhaha! Jo om det kostar ännu mer ska det F*N hålla också!

          Rennicke! Grym sida! Allt man inte visste att man behövde, men nu inte kan tänka sig att vara utan....eller nåt sånt

          Jag äslkar onödiga prylar! Är lite sugen på myrfarmen de har på dino.se
          Blubb!

          Kommentar

          Arbetssätt...