Naturlig storlek?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • plizken
    • April 2004
    • 1293

    Naturlig storlek?

    Jag kikade lite på folks medlemsinfo och såg en lite kul detalj.

    Jag kikade på Azurs medlemssida och såg att det stod "Klicka på bilden för att få den i naturlig storlek" ..

    Enligt min uppskattningsförmåga bör Azur vara ca 25-30cm lång med tanke på den "naturliga" storleken på hans huvud, det tror inte jag på. =)
    Don't be afraid to try something new. Remember, amateurs built the Ark...Professionals built the Titanic!
  • Pelle__k
    • March 2003
    • 646

    #2
    Hehe, det hade varit kul att se Azur simmandes i min Discusburk! Undrar bara om han också behöver 1L/cm?
    www.discusklubben.se
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=73101

    Kommentar

    • Azur
      • March 2003
      • 12946

      #3
      Hey, kritiserar ni min huvudstorlek?!?!

      (Det borde nog kanske stå "full upplösning" eller nåt åt det hållet istället för "naturlig upplösning"...)
      Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

      Kommentar

      • plizken
        • April 2004
        • 1293

        #4
        Ännu värre, det står Naturlig storlek.

        Inget personligt Azur..=)
        Don't be afraid to try something new. Remember, amateurs built the Ark...Professionals built the Titanic!

        Kommentar

        • Pecera
          • September 2004
          • 38

          #5
          he he, det var ganska kul
          "Ett gott skratt förlänger livet!!"

          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=301838

          Kommentar

          • PatrikMalmo

            #6
            Azur,
            storleken på huvudet spelar väl ingen roll, det är innehållet som räknas!! DÄR råder det nada tvivel om att du har vad som krävs!! Annars är det lite småskoj med ord och missuppfattningar... sär skrivningar inte minst. Lite skillnad på en sjuk sköterska och en sjuksköterska t ex.

            Hilsen!!

            Kommentar

            • Robot
              • February 2004
              • 1174

              #7
              Den roligaste särskrivningen på Zoopet är ju "Favorit citat" i profilen när det egentligen borde varit "Favoritcitat" ...

              "Hjälp vår kassa personal"

              Kommentar

              Arbetssätt...