Skit i karet...Hjälp!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Poseidon
    • February 2003
    • 1255

    Skit i karet...Hjälp!

    http://starterupsteve.servepics.com:60000/swf/splishsplashbaby.html?
    Man måste alltid värdera allting efter ens egen uppfattning och kunskap.
    Ni gör som ni vill… Jag gör som jag vet...

    Ha en fortsatt trevligt akvaristisk-dag
    www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=78099
  • imported_n/a
    • March 2003
    • 320

    #2
    Vilken gobit!Kom o tänka på en kompis lille pojke som oxo satt i badet,rätt som det var så började han gallskrika ,o min kompis rusa ju såklart in i badrummet o fråga va som stod på-Mamma mamma det är krokodiler i vattnet!!,jaa ni kan väl gissa vad det var!?
    M-L

    Kommentar

    • Ladi
      • January 2004
      • 14

      #3
      Verkligen kul grej,o så söt. Kommer ihåg när ja va liten,så där en 10år tror ja? Hela familjen var på semester på en camping någonstans här i Sverige? Mamma o ja badade i campingens lilla badvik. Det var ju fler som badade intill oss,bland annat en familj med en liten baby, så plötsligt kom babyns mamma "kavande" i vattnet mot oss, hade brottom som skjutton o hojtade något osammanhängande medans hon "plaskade" fram. Då hon nästan var framme vid oss "fångade hon in något som för oss såg ut som en liten pinne på vattenytan", talade om vad det var och bad om ursäkt för det inträffande. Jag tyckte då att det var jätte-äckligtatt babyn gjort "det stora"i vattnet!! Mamma sa nå´t om att, det var väl inte så farligt. Det kan man ju hålla med om idag /Ladi

      Kommentar

      • dolken
        • February 2003
        • 605

        #4
        hahahahahaha det känner man till)))
        inget akvarium längre har inte råd längre....

        Kommentar

        • kia
          • August 2003
          • 366

          #5
          Gulligt värre. Men jag hatar när jag måste köra ctrl-alt-del för att stänga av. (följ instruktionerna så hamnar du inte där)....
          Nybörjare, Nivå II .
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=121760
          "Den som inte gör några misstag gör vanligtvis ingenting alls".

          Kommentar

          • Marie J
            • January 2004
            • 10616

            #6
            Underbar!!!!
            /Marie.

            Min zoon Mina hundar Min Dagbok
            En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

            Kommentar

            • Sibirisk_Tiger_
              • January 2004
              • 20

              #7
              haha....verkligen rolig...! kommer att tänka på en kompis. när hon var liten så badade hon med sin pappa. hennes pappa är jätte känslig å rätt som det var så toga han upp någonting å sa: -men, vad är detta för leksak??
              ni kan ju gissa vad det varå ni skulle väll ha sett hanns min när han kom underfund med vad det verkligen var

              Kommentar

              Arbetssätt...