pumpen fungerade inte.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • dolken
    • February 2003
    • 605

    pumpen fungerade inte.

    för två veckor sedan köpte jag en ehiem 2215 monterade allt som man skulle sätte i kontakten men inget hände jag kontrolerade pumpen men allt verkade stämma så jag ringde till företaget och sa att den ej funkar dom sa att jag skulle skicka ner den så får jag en ny så det gjorde jag och när jag kom hem från posten då såg jag att proppen hade gått.proppen var för belysningen och el-uttag i sovrummet detta var mitt på dagen.jag ringde till företaget och bad dom skicka tillbaks den snacka om pinsamnt
    inget akvarium längre har inte råd längre....
  • MagicFingers
    • November 2003
    • 3136

    #2
    hmm.. det var ju "smart".... ant att dom kommer debitera frakt på dej för detta.. fun va?
    Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

    Nunc Est Bibendum

    Kommentar

    • dolken
      • February 2003
      • 605

      #3
      dom vill ha 350kr för frakten
      inget akvarium längre har inte råd längre....

      Kommentar

      • Tant Nancy
        • April 2002
        • 5407

        #4
        Inte fullt lika klantigt var det kanske när jag stod vid karet och hysteriskt skakade min Fluval3+ för att få i gång den... det brukar räcka med några skakningar, men nu funkade det INTE och både golv och väggar hade fått närkontakt med en del vatten.... Då kom min dotter och sa: -Ska du inte ha den här också??? I handen hade hon impellern som hon hittat på handfatet...

        Nu har jag lärt mig att det är enklast att putta till impellern i stället, så går pumpen i gång, och då märker jag direkt om det inte skulle finnas någon impeller där också...
        MvH
        Tant Nancy
        www.gladafisken.aqualogen.se
        Mitt fotogalleri
        Dagbok
        Min zoon

        Kommentar

        • dolken
          • February 2003
          • 605

          #5
          he he he klantigt den var rolig -ska du inte ha den här också
          inget akvarium längre har inte råd längre....

          Kommentar

          Arbetssätt...