Vad Zoopet gör för mig ikväll

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    #16
    Åh grattis!!!!! [emoji1]
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • HeidiH
      • October 2014
      • 629

      #17
      Grattis till barnbarn!

      Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #18
        Grattis
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Catnip
          • December 2014
          • 58

          #19
          Tack för gratulationerna! Den lilla familjen är fortfarande kvar på sjukhus eftersom lillan behöver en återhämtningstid på neonatalavdelningen. Hon är så vacker och det brinner i bröstkorgen efter att få krama om!

          Vad gäller min lilla platyhona så simmar hon numer i fiskhimlen enligt mina yngsta barn. Jag tog mod o kraft till mig och avlivade henne eftersom hon slutade äta och blev tunnare o tunnare. Hoppas innerligt att det var problem med simblåsa edyl så att det inte är något som visar sig ha smittat de andra.

          Ikväll surfar jag runt här inne med ett glas gott rött, läser, ler och lär mig.

          ha en mysig afton!

          Kommentar

          • Webo
            • August 2014
            • 1968

            #20
            Du också :-)

            Skickat från min SGP311 via Tapatalk
            Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              #21
              Tumme upp, mormor!
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                #22
                Ursprungligen postat av Catnip
                Tack för gratulationerna! Den lilla familjen är fortfarande kvar på sjukhus eftersom lillan behöver en återhämtningstid på neonatalavdelningen. Hon är så vacker och det brinner i bröstkorgen efter att få krama om!

                Vad gäller min lilla platyhona så simmar hon numer i fiskhimlen enligt mina yngsta barn. Jag tog mod o kraft till mig och avlivade henne eftersom hon slutade äta och blev tunnare o tunnare. Hoppas innerligt att det var problem med simblåsa edyl så att det inte är något som visar sig ha smittat de andra.

                Ikväll surfar jag runt här inne med ett glas gott rött, läser, ler och lär mig.

                ha en mysig afton!
                hoppas lilltjejen kommer hem snart så du får gosa med henne.
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  #23
                  Grattis till lilla tjejen

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • HeidiH
                    • October 2014
                    • 629

                    #24
                    Vad händer med Lilla barnbarnet o kalorierna och livet allmänt?

                    Kommentar

                    • HeidiH
                      • October 2014
                      • 629

                      #25
                      Kalorierna?! Akvarierna!

                      Kommentar

                      • ettfettbranamn
                        • December 2010
                        • 3424

                        #26
                        Vissa saker står sig bättre utan rättning.. Ett inlägg kan gå från vardagligt till tidlöst..
                        Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                        Normaliseringsprocessen..
                        (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                        Kommentar

                        • Catnip
                          • December 2014
                          • 58

                          #27
                          Hihihi HeidiH!
                          Kalorierna lever sitt egna liv antar jag....
                          Har tillbringat en femdagars långhelg nere hos min dotterdotter i Bergslagen. Har burit, vyssjat, snusat i bebishår, burit mera, pussat, snusat i bebisnacke osv osv. Sedvanliga mormorssysslor och jag är så kär i detta lilla underverk!! Söta lilla raring!

                          Akvarierna är fortfarande singular = ett akvarium. Har haft det lugnt och fridefullt i på den fronten. Har fått till ett gäng som funkar fint med varandra. Suget efter ett större finns ju såklart, men jag tvingar mig att avvakta eftersom vi ska iväg på en veckas semester v 10. Så jag tvingar mig själv att inte leta fynd.....

                          Kommentar

                          • Catnip
                            • December 2014
                            • 58

                            #28
                            Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                            Vissa saker står sig bättre utan rättning.. Ett inlägg kan gå från vardagligt till tidlöst..
                            Så sant... Ditt inlägg blir ett tidlöst citat efbn

                            Kommentar

                            • Bluewing

                              • August 2012
                              • 10522

                              #29
                              Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                              Vissa saker står sig bättre utan rättning.. Ett inlägg kan gå från vardagligt till tidlöst..
                              Detta inlägg är helt klart en av de tidlösa
                              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                              Juwel Lido 120

                              Kommentar

                              • Bluewing

                                • August 2012
                                • 10522

                                #30
                                Ursprungligen postat av Catnip
                                Hihihi HeidiH!
                                Kalorierna lever sitt egna liv antar jag....
                                Har tillbringat en femdagars långhelg nere hos min dotterdotter i Bergslagen. Har burit, vyssjat, snusat i bebishår, burit mera, pussat, snusat i bebisnacke osv osv. Sedvanliga mormorssysslor och jag är så kär i detta lilla underverk!! Söta lilla raring!

                                Akvarierna är fortfarande singular = ett akvarium. Har haft det lugnt och fridefullt i på den fronten. Har fått till ett gäng som funkar fint med varandra. Suget efter ett större finns ju såklart, men jag tvingar mig att avvakta eftersom vi ska iväg på en veckas semester v 10. Så jag tvingar mig själv att inte leta fynd.....
                                Låter som du både har det bra och lever gott nu
                                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                                Juwel Lido 120

                                Kommentar

                                Arbetssätt...