Lek: Vilken fisk tänker jag på

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Nej, fisken jag tänker på var en av de första fiskarna som importerades.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Gobi112
      • December 2011
      • 229

      Guldfisk?

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Makropod?

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          Ursprungligen postat av Inger H
          Makropod?

          //Inger
          Japp
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Makropod var en av dom allra första fiskarna jag hade, tror att det var i början på 2007. Minns att jag läste då att dessa fiskar var bland dom första som importerades .

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              Ursprungligen postat av Inger H
              Makropod var en av dom allra första fiskarna jag hade, tror att det var i början på 2007. Minns att jag läste då att dessa fiskar var bland dom första som importerades .

              //Inger
              De är fina, om än lite griniga, som sagt. Är lite sugen på dem igen, men man ser dem inte så ofta. Din tur att hitta på en fisk
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Animaniac
                De är fina, om än lite griniga, som sagt. Är lite sugen på dem igen, men man ser dem inte så ofta. Din tur att hitta på en fisk
                Du får ta "min tur" istället Ani...

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Shepard

                  • March 2003
                  • 13992

                  Denna blåblodiga fisk finns i ett antal olika varianter, varav en har sitt engelska populärnamn gemensamt med en vårblomma.
                  "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                  Min profil
                  Mitt galleri

                  Kommentar

                  • Shepard

                    • March 2003
                    • 13992

                    Inte alla på en gång nu va, en i taget, en i taget Fisken jag tänkte på var hur som helst Neolamprologus pulcher.
                    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                    Min profil
                    Mitt galleri

                    Kommentar

                    • eriahl
                      • April 2004
                      • 5681

                      Meeen en nedrans påsklilja.
                      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                      Kommentar

                      • pikachu

                        • December 2007
                        • 1189

                        Då vi inte har en fisk just nu så kör jag igång med en för att få fart på leken igen.

                        Fisken jag tänker på kommer från afrika och hör till fengäddorna.
                        PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

                        Kommentar

                        • ettfettbranamn
                          • December 2010
                          • 3424

                          Lite mer specifik kanske du ska vara.. Finns typ 15 arter av fengäddor om inte mer och de kommer från afrika.. Eftersom vi är här är det säkert öronål..
                          Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                          Normaliseringsprocessen..
                          (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                          Kommentar

                          • pikachu

                            • December 2007
                            • 1189

                            Öronål är rätt!
                            PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

                            Kommentar

                            • ettfettbranamn
                              • December 2010
                              • 3424

                              En fisk med bara 2 fenor som hör hemma i 70talets alternativa rörelse och är känd för att vara i dåligt skick när den kommer och är svår på maten.. Sydamerika..
                              Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                              Normaliseringsprocessen..
                              (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                              Kommentar

                              • Joakim Lundgren
                                • August 2006
                                • 631

                                Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                                En fisk med bara 2 fenor som hör hemma i 70talets alternativa rörelse och är känd för att vara i dåligt skick när den kommer och är svår på maten.. Sydamerika..
                                scobina?
                                AKA: Lizardking

                                Kommentar

                                Arbetssätt...