Lösenord på ciklid.org

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Lösenord på ciklid.org

    Tänkte betala medlemsavgiften till NCS förut, och försökte logga in för att kolla vad jag har för medlemsnummer. Upptäckte då att jag inte kom ihåg lösenordet Och det verkar vara nå´t fel på funktionen för att få lösenordet skickat till sin mail? Nå´n mer som det inte funkar för?

    Jaja, jag betalade i alla fall, hoppas jag kom ihåg medlemsnumret rätt...
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • DaRe

    • June 2009
    • 2227

    #2
    Japp det är fel på funktionen som skickar ut mail, jag kan fixa temp lösen till dig dock.

    Det ordnar sig utan medlemsnummer också.

    God Jul!
    Checking out...

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #3
      Ursprungligen postat av DaRe
      Japp det är fel på funktionen som skickar ut mail, jag kan fixa temp lösen till dig dock.

      Det ordnar sig utan medlemsnummer också.

      God Jul!
      Tack. Jag har för mig att jag bytte lösen i samband med den där hackerattacken mot ciklid.org, och har inget minne av vad jag bytte till... Får man inget bekräftelsemail när man byter lösenord? Finns det nå´t sätt jag kan få reda på mitt riktiga lösernord?

      God jul!
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • DaRe

        • June 2009
        • 2227

        #4
        Sv: Lösenord på ciklid.org

        Du kan byta till annat lösen när du väl är påloggad. Vi tittar på hela registreringsverket. Men lite lugnare nu över jul.
        Senast redigerad av DaRe; 25 December 2012, 20:57.
        Checking out...

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #5
          Loggade in med det tillfälliga lösenordet, men hittar inte var jag byter? Och när jag försökte gå in på min profil, står det bara att användaren inte är registrerad, utom en gång, då jag såg min profil...
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • eriahl
            • April 2004
            • 5681

            #6
            Medlemsnr står väl på adresslappen på ciklidbladet?
            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

            Kommentar

            • DaRe

              • June 2009
              • 2227

              #7
              Leta efter denna textrad:

              Logga ut Inställningar Min profil Aviseringar

              Klicka på inställningar och där bör du hitta var du ändrar en himla massa saker.

              Samma som på detta forum som också använder vBulletin.
              Checking out...

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #8
                När det står att jag ska ange mitt gamla lösenord, kan jag ange det tillfälliga då?
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • DaRe

                  • June 2009
                  • 2227

                  #9
                  Japp det gamla finns inte längre. Det tillfälliga är ditt permanenta tills du själv ändrar det. Jag var lite otydlig där. Bäst kan vara att ta detta via mail, jag kan missa inlägg i olika forum.

                  Tänk på att logga in direkt på www.ciklid.org och inte i forumet, det sköts automagiskt.
                  Checking out...

                  Kommentar

                  • Shepard

                    • March 2003
                    • 13992

                    #10
                    Ok, testar att byta...
                    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                    Min profil
                    Mitt galleri

                    Kommentar

                    • Shepard

                      • March 2003
                      • 13992

                      #11
                      Hmm, bytte, och lyckas inte logga in med det nya
                      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                      Min profil
                      Mitt galleri

                      Kommentar

                      • DaRe

                        • June 2009
                        • 2227

                        #12
                        Hmm, maila webmaster så får bossep kolla på det.

                        Är du helt utloggad då bara från det gamla, det kanske blir något stök med bytet möjligen, men det får bossep ta, han kan det bättre.
                        Checking out...

                        Kommentar

                        • Jesper Broman
                          • November 2012
                          • 3445

                          #13
                          Jag kan inte heller logga in

                          Kommentar

                          • DaRe

                            • June 2009
                            • 2227

                            #14
                            Vi har fortfarande en del mindre problem med inloggning och registrering. Om ni har problem att logga in kontakta Bosse, uppgifter finns på startsidan: www.ciklid.org. Speciellt om du glömt lösen, den funktionen är den enda vi vet inte fungerar.

                            Annars bör det fungera att registrera nytt konto och logga in. Logga in direkt på startsidan och markera "kom ihåg mig". Om du har problem kontrollera att du har cookies enablat.

                            Vid registrering av konto har några haft problem att aktivera kontot med den länk som skickas hem, men bara med Chrome. Om du har detta problem testa med annan webbläsare och kontakta oss. Om du har Chrome men inte har detta problem är det också intressant att veta.
                            Checking out...

                            Kommentar

                            Arbetssätt...