Njuter, men...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Akvarieentusiasten
    • September 2011
    • 224

    Njuter, men...

    ...tänker på mina fiskar där hemma i Sverige Har ju haft en del problem med sjukdom ett tag, men gjorde vattenbyten innan jag åkte, så jag hoppas vattenvärdena håller sig. Vore så himla tråkigt att komma hem till döda fiskar
    Någon som rest som kan dela med sig av solskenshistorier för att peppa mig?
    /Cicci
  • Millis71
    • August 2011
    • 225

    #2
    Jag var en vecka i grekland för inte så länge sen. La i vita "matblock" o så var min äldsta dotter Malin över o matade 2 gånger under veckan. Var riktigt orolig faktiskt, men det hade gått så bra så o alla fiskar levde när jag kom hem.

    Kommentar

    • källebacken
      • February 2006
      • 574

      #3
      Min dotter var också uppe och matade 2 ggr per vecka när vi var på semester i somras, gick fint alla levde och var välmående när vi kom hem
      Annica

      Kommentar

      • Akvarieentusiasten
        • September 2011
        • 224

        #4
        Jag har lagt i matblock, men bara i stora akvariet, eftersom det bara går 2 guppyhonor i 54l för tillfället. Det ska ju normalt inte vara några problem, men kan ju inte låta bli att oroa mig lite ändå... Tack för era peppande svar!
        /Cicci

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #5
          Oroa dig inte, de klarar sig bra en ganska lång tid utan fasta tider på maten. Vi ska till Thailand i 6 veckor, och här kommer de att få mat en till två gånger i veckan under den tiden.
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Akvarieentusiasten
            • September 2011
            • 224

            #6
            Ursprungligen postat av ansjo
            Oroa dig inte, de klarar sig bra en ganska lång tid utan fasta tider på maten. Vi ska till Thailand i 6 veckor, och här kommer de att få mat en till två gånger i veckan under den tiden.
            Okej det låter betryggande Thailand i 6 veckor, jo jag tackar jag!
            /Cicci

            Kommentar

            Arbetssätt...