Elon reklam

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • doktorn
    • February 2009
    • 109

    Elon reklam

    Ingen reklam senare tid har väl väckt så mycket känslor som denna fantastiska/sjuka/oförståeliga/roliga (välj själv) reklamfilm från Elon.

    Se den här:
    [URL="http://www.youtube.com/watch?v=I4j5iJB_Y_A&feature=youtube_gdata_player[/URL]

    Denna reklam diskuteras i pressen, på bloggar, på massor av forum etc.

    Nu är jag nyfiken. Vad är din syn på detta? Vad vill man uppnå? Vad är poängen?

    Marknadsföring handlar ju om retningseffekten, så de har ju lyckats. Frågan är om man minns vad de gör reklam för.
    12
    Bra
    41,67%
    5
    Dålig
    50,00%
    6
    Vet ej
    8,33%
    1

    Omröstningen har löpt ut.

    Senast redigerad av doktorn; 04 September 2011, 23:04. Anledning: Lade till länk
    Inlägget redigerat 312 gånger av doktorn, senast idag klockan 12:02


  • malavi
    • December 2007
    • 396

    #2
    haha as bra
    Mvh Daniel

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      #3
      jag gillar inte den så mycket. asså inte att jag stör mig på den men nej de lockar mig inte till elon.

      Kommentar

      • Fredrik Metcalf
        • January 2007
        • 512

        #4
        Reklamfilmen är i sig lite underhållande, men mest för att den är så konstig. I reklamsyfte hr jag nog aldrig sett nåt sämre, inte får den mig att vilja ta mig till Elon.
        Fredrik Metcalf (MrLogic)
        128l Tigerbarb, Siamesisk algätare samt en Fengädda, 4 x 20l Räkor, 250l Akvaterrarium

        Kommentar

        • doktorn
          • February 2009
          • 109

          #5
          Jag håller med. Den är lite underhållande, men inte lockar den till Elon. Man lyckas ju helt klart provocera, vilket är bra.
          Lite roligt att Herngren alltid vågar göra udda saker.
          Inlägget redigerat 312 gånger av doktorn, senast idag klockan 12:02


          Kommentar

          • tulle89
            • March 2006
            • 1183

            #6
            Haha den sticker ju ut och det är väl egentligen det reklam handlar om idag.

            Visst lockar kanske inte reklamen att man springer till Elon för de har bra priser men det är trots allt en reklam man kommer ihåg. Hade de haft en reklam om en vitvara hade den varit glömd lika snabbt som den var slut.

            Bara det att det blivit ett ämne att diskutera tyder väl ändå på att det är en bra reklam. All publicitet är ju trots allt bra publicitet..
            Med Vänliga Hälsningar Tulle

            Min zoon! Projekt -> 310 liter malawi

            Kommentar

            • suzanne.h
              • March 2005
              • 223

              #7
              Jag ogillar alla Elons reklamfilmer. Kommer aldrig handla något på ELON.

              Kommentar

              Arbetssätt...