Borås Arena !!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ken Olofsson
    • November 2006
    • 8014

    Borås Arena !!!!

    Var i Borås igår.

    Måste ju säga att Arenan hade en osedvanligt ful färg.

    Snygg design, med ful färg.


    I övrigt kan det meddelas att restauranten på bilfirman tvärs över vägen från arenan
    hade goda köttbullar.



    .
    Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
    Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Förstår att du tycker den har fel färg eftersom den inte är MFF-färgad
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Ken Olofsson
      • November 2006
      • 8014

      #3
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Förstår att du tycker den har fel färg eftersom den inte är MFF-färgad
      MFF ????

      Vem / vad är det ?

      Nått man kan äta ?

      Smakar det bra isf ?


      Skämt åsido, visserligen bor jag prexis utanför Malmö, men inte katten är jag härifrån.
      Inte fan är man "iff iif-are". Det laget kan dom lägga ner i eftermiddag.

      Nä, det lag som ligger mig närmast om hjärtat i svensk fotboll ligger inte ens i skåne.


      Tyckte bara att färgen på Borås Arena var så fel så fel på en sådan byggnad som faktiskt i designen
      var ganska bra.




      .
      Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
      Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        #4
        Ursprungligen postat av Kensa
        Var i Borås igår.

        Måste ju säga att Arenan hade en osedvanligt ful färg.

        Snygg design, med ful färg.


        I övrigt kan det meddelas att restauranten på bilfirman tvärs över vägen från arenan
        hade goda köttbullar.



        .
        Jepp, det finns andra färger som skulle passat bättre typ gult och svart

        Tycker med att resturangen har goa köttbullar eller rättare sagt de har bra mat överlag. Om det är den resturangen som ligger i bilhallen du menar?
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Ken Olofsson
          • November 2006
          • 8014

          #5
          Ursprungligen postat av PiaJo
          Jepp, det finns andra färger som skulle passat bättre typ gult och svart

          Tycker med att resturangen har goa köttbullar eller rättare sagt de har bra mat överlag. Om det är den resturangen som ligger i bilhallen du menar?

          japp, satt och glodde ner på bilarna samtidigt som jag mumsade på mina bullar.


          fasen Piajo, vi skulle ju bokat dejt ::::::::::...-


          snurrade runt på ett par bolag i byn men inte katten så såg man någon som ens
          påminde om dom ögonen man ser i din avatar.

          fast vad vet jag....du kanske satt bakom ett skrivbord och spanade......



          .
          Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
          Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Ursprungligen postat av Kensa
            japp, satt och glodde ner på bilarna samtidigt som jag mumsade på mina bullar.


            fasen Piajo, vi skulle ju bokat dejt ::::::::::...-


            snurrade runt på ett par bolag i byn men inte katten så såg man någon som ens
            påminde om dom ögonen man ser i din avatar.

            fast vad vet jag....du kanske satt bakom ett skrivbord och spanade......



            .
            Pia satt i tvättstugan
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              #7
              Ursprungligen postat av Kensa
              japp, satt och glodde ner på bilarna samtidigt som jag mumsade på mina bullar.


              fasen Piajo, vi skulle ju bokat dejt ::::::::::...-


              snurrade runt på ett par bolag i byn men inte katten så såg man någon som ens
              påminde om dom ögonen man ser i din avatar.

              fast vad vet jag....du kanske satt bakom ett skrivbord och spanade......



              .
              Hehe..jag jobbar ca 200 meter från Borås Arena och köttbulleresturangen.....

              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              Pia satt i tvättstugan
              Nänä, inte på dagarna inte då arbetar man så man har råd att ha nåt att titta på i tvättstugan förutom ALLTID en massa tvätt...
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Ken Olofsson
                • November 2006
                • 8014

                #8
                Ursprungligen postat av PiaJo
                Hehe..jag jobbar ca 200 meter från Borås Arena och köttbulleresturangen.....

                hmmm...skall förmodligen dit igen senare i höst, får helt enkelt avsätta ett par timmar en förmiddag och valsa
                runt på alla bolagen som ligger 2-300 meter från arenan.

                fast det är ju klart....undrar vad alla tror om man stövlar in på en reception och yrar om zoopet.......

                .
                Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
                Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

                Kommentar

                Arbetssätt...