5 sanningar om dig - Lek

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Vimsa
    • November 2008
    • 768

    5 sanningar om dig - Lek

    Fick idén från ett annat forum jag är inne på, samt från någon slags bloggutmaning som cirkulerar lite här och där Det hela går ut på att skriva 5 sanningar - gärna lite udda - om sig själv. Och sedan utmana någon. Antingen någon speciell, via användarnamn, eller någon som mer eller mindre passar in i en grupp, tex. "någon norrlänning", "någon som fastnat i räkträsket", "någon som inte blivit utmanad än" osv.

    (Man får självklart skriva och utmana, även om man inte blivit utmanad av någon)

    Vågar jag köra igång med 5 sanningar om mig? Tror det

    1 - Jag tänker ofta på Engelska. Eller snarare, för samtal med mig själv i huvudet. På Engelska. Det är väldigt udda, haha

    2 - Har en irriterande förmåga att aldrig, ALDRIG kunna avsluta berättelser.

    3 - Jag har både väldigt bra och väldigt dåligt självförtroende. Samtidigt.

    4 - Jag är även en tidsoptimist- och pessimist samtidigt. Å ena sidan avskyr jag att inte vara ute i extremt god tid, å andra sidan "halar" jag gärna med saker, dröjer mig kvar framför akvariet, i en bok, framför datorn osv.

    5 - Jag anser mig själv vara en fisknörd, och tar glatt ordet (fisknörd alltså) som en komplimang, oavsett hur nedlåtande eller uppgivet det kommer ut ur någons mun

    Jag utmanar en person som har minst 30 liter akvarievatten hemma!
    Senast redigerad av Vimsa; 17 July 2010, 16:55.
  • Vimsa
    • November 2008
    • 768

    #2
    Det var svalt intresse?

    Kommentar

    Arbetssätt...