Vart tog jag vägen tro?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • gizmogirl
    • August 2006
    • 2214

    Vart tog jag vägen tro?

    Jag vet inte om det passar här men tänkte ge ett livstecken ifrån mig, jag kollar in på zoopet lite då och då mest för att kolla bloggar men annars är jag mer på facebook och så har jag min egen blogg.....som uppdateras när jag känner för det.I akvariumet så går livet vidare om än med väldigt få invånare för tillfället har inte haft råd men snart ska det fyllas på,sen planeras för ett till kar i hallen där jag tänkt mig ciklider men vi får se den dagen det sker .
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Så är det nog för många, intresset går lite upp och ner på forumet och särskilt nu under sommaren.
    I vilket fall som helst önskar jag dig en skön sommar!
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Mumin
      • October 2007
      • 3837

      #3
      Kul att se ett livstecken från dig, hur är det Gizmo?
      För mycket är inte nog!
      Jag VILL ha en Elefantofon!!

      Kommentar

      • Nina82
        • January 2008
        • 6610

        #4
        Tjena facebook-polare

        Samma för min del. Håller mycket till på facebook för tillfället och har inte så jättemycket tid och energi för akvarierna mer än vad man måste just nu
        Jobbar mycket och har mycket att stå i men kommer nog igång igen inom kort
        12L 12L 24L 24L 24L 24L
        38L 54L 54L 63L 450L

        Kommentar

        • gizmogirl
          • August 2006
          • 2214

          #5
          Mumin det är bra med oss, njuter av sommaren som senaste tiden visserligen bjudit på regn men det behövdes.Gizmo går mot sin 5-årsdag och njuter i fulla drag av livet =).För övrigt så sköter jag mitt akvarium som jag alltid gjort vattenbyte när jag ser att det behövs och mat jodå det får de :P.

          Kommentar

          • ciklidtok
            • March 2005
            • 1466

            #6
            Det är väl samma sak här. Det har varit fullt upp hela våren, med jobb och skolor och hela alltet..... Man hinner inte med sej. Karen sköts pr. automatik.vattenbyten, mat och utbyte när någon har vandrat vidare

            Kommer också att få hem en liten valp nu på Fredag, så där kommer det att gå åt en hel del tid.

            Några av er har jag kontakt med genom facebook, och det är ju trevligt....

            Trevlig sommar på er allihopa, nya tag till hösten för de flesta misstänker jag...
            720L SA-/CA. Övriga
            375L Biotop, skalarer
            275L Malawi
            240L Blandat


            Kommentar

            Arbetssätt...