Vilken film...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • VisualDarkness
    • February 2010
    • 7417

    #61
    Ursprungligen postat av Micke_A
    Tja, jag tänkte på att han borde ju inse att han är värdelös på det, och syssla med nå´t annat. Det är samma med vissa spelutvecklare och serietecknare t.ex, de har helt uppenbart ingen talang, men envisas ändå med att fortsätta. Kan ju inte vara bra för självkänslan att hela tiden få höra att det man gör är skit. Att man har ett intresse för något (t.ex filmer eller serier) gör ju inte att man automatiskt är bra på att skapa det. Om man prompt vill skapa t.ex serier, och är hyfsad på att skriva, så får man väl leta reda på nå´n som kan teckna, och bilda en duo.

    Och så kan man ju undra hur han fått så mycket pengar, kan ju inte vara på grund av hans filmer
    Det värsta är ju att han tycks gå plus på skiten! Lincenser säljer även fast de missbrukas.
    180l Sällskap:
    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
    60l Asien:
    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #62
      Ursprungligen postat av VisualDarkness
      Det värsta är ju att han tycks gå plus på skiten! Lincenser säljer även fast de missbrukas.
      Ja, jag är i alla fall inte sugen på att se nå´n av hans filmer Far Cry nämndes väl? Bygger den på spelet Far Cry, som faktiskt fått rätt bra kritik? Hur som helst skulle jag vilja se en filmatisering eller två av Mass Effect, men helst av nå´n annan än Uwe Boll då...

      Såg att du fyller år dagen innan mig förresten
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #63
        Såg Tales From Earthsea (Legender från övärlden) igår. Faktiskt bra, med en rätt skön stämning.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #64
          National Treasure 2 - Book of Secrets... Den var ok, men ganska lik ettan. 2/3 av filmen utgörs av att de letar ledtrådar och flyr från myndigheter som inte har förståelse för vad de är ute efter, och 1/3 utspelas på nå´t livsfarligt, underjordiskt ställe, dit ledtrådarna ledde. Precis som ettan, om jag minns den rätt. Men rätt ok annars som sagt, står ju Disney på den, och de brukar väl kunna äventyrsfilmer.

          Och den hade en av de roligare scener jag sett på ett tag. De är i England, och en av dem säger "I'll drive" och hoppar in på bilens vänstra sida, bara för att med lång näsa upptäcka att där inte finns nå´n ratt, varvid han som gick in på höger sida konstaterar torrt "We're in England"
          Senast redigerad av Shepard; 01 June 2010, 00:23.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Gaffel
            • December 2007
            • 6200

            #65
            House MD säsong 1 avsnitt 19 'Kids'
            Life's a bitch and then you die..
            "I might be right handed but im always left-winged"
            Skriv på!

            Kommentar

            • Danne_85
              • September 2009
              • 667

              #66
              Avatar på Blu-Ray, håller med Andrem Dvd är nått som borde skrotas nu mer.

              Blu-Ray och Led is the shit
              Mvh: Danne

              Foton:
              http://www.blackroomphotos.com

              Kommentar

              • Gaffel
                • December 2007
                • 6200

                #67
                Ursprungligen postat av Danne_85
                Avatar på Blu-Ray, håller med Andrem Dvd är nått som borde skrotas nu mer.

                Blu-Ray och Led is the shit
                Jag förstår att du inte har råd med större än knappt 200 liter..
                Life's a bitch and then you die..
                "I might be right handed but im always left-winged"
                Skriv på!

                Kommentar

                • Andrém
                  • October 2009
                  • 1247

                  #68
                  Ursprungligen postat av Danne_85
                  Avatar på Blu-Ray, håller med Andrem Dvd är nått som borde skrotas nu mer.

                  Blu-Ray och Led is the shit
                  *TUT TUT* Make way for progress, please.

                  Sett Samsungs 'nya' 3D LED TV? Alla dom sakerna i samma TV gjorde mig nästan yr, nästan lite av ett MÅSTE ha trots att det inte finns så mycket 3D ute ännu.

                  Kommentar

                  • Shepard

                    • March 2003
                    • 13992

                    #69
                    Clash of the Titans, på bluray...
                    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                    Min profil
                    Mitt galleri

                    Kommentar

                    • Shepard

                      • March 2003
                      • 13992

                      #70
                      Iron Man 2 (på bluray)... Måste säga att Tony Stark är en ganska flummig superhjälte
                      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                      Min profil
                      Mitt galleri

                      Kommentar

                      • Shepard

                        • March 2003
                        • 13992

                        #71
                        Kollade på 9 igår. Den har fått bra betyg, och visst, den var helt ok, väldigt bra gjord, och så, men storyn kanske inte var så jättedjup. Kändes mest som att de var stolta att få visa upp vilka coola maskinmonster de hade kommit på. Men som 80 minuters underhållning dög den bra.
                        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                        Min profil
                        Mitt galleri

                        Kommentar

                        • karrokaja
                          • March 2006
                          • 5388

                          #72
                          Ursprungligen postat av Micke_A
                          Kollade på 9 igår. Den har fått bra betyg, och visst, den var helt ok, väldigt bra gjord, och så, men storyn kanske inte var så jättedjup. Kändes mest som att de var stolta att få visa upp vilka coola maskinmonster de hade kommit på. Men som 80 minuters underhållning dög den bra.
                          Håller helt med dej...
                          den är GRYMT cool att titta på, men vill man ha en bra story så får man titta runt mer.
                          Nån som har sett Coraline?
                          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                          Kommentar

                          • ansjo
                            • November 2005
                            • 29967

                            #73
                            Nej, däremot Dear John häromdagen. En liten snyftare som var helt OK i mina ögon iaf. Även Bruce Willis nya Cop out var klart godkänd, och en film som man lätt fördriver 1,5 timma med...
                            /Anders

                            Medlem i NCS - givetvis!

                            Kommentar

                            • david87
                              • June 2005
                              • 710

                              #74
                              Jag såg Unthinkable igår. Tycker det var en bra film, sen kanske den var lite grym ibland..
                              Cop out tycker jag var rätt så dålig däremot :/

                              Kommentar

                              • Shepard

                                • March 2003
                                • 13992

                                #75
                                DreamWorks senaste, How To Train Your Dragon...
                                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                                Min profil
                                Mitt galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...