logitech g5

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Malawi1
    • February 2009
    • 583

    logitech g5

    hej.
    jag köpte en logitech g5 för några månader sen. nu har jag läst någon stans att det är två st lasrar på den. men när jag kollar så funkar bara en. finns det två eller har jag blivit lurad på något sätt? om det skulle finnas två st hur ska man få igång den andra?
    tacksam för svar!!!!!!!!
    375 liter malawi / tanganyika.

    96 liter SA
  • joelvuo
    • September 2009
    • 771

    #2
    Ursprungligen postat av Malawi1
    hej.
    jag köpte en logitech g5 för några månader sen. nu har jag läst någon stans att det är två st lasrar på den. men när jag kollar så funkar bara en. finns det två eller har jag blivit lurad på något sätt? om det skulle finnas två st hur ska man få igång den andra?
    tacksam för svar!!!!!!!!
    Vilken nytta kommer du ha av om det nu skulle vara två lasrar? Och om dom har gjort så att det är två lasrar så borde ju båda självklart vara aktiverade.

    Ser ingen anledning till att man ska kunna stänga av någon av dom. På vilket sätt skulle du ha blivit lurad tänkte du?

    Ps. Allt som står på internet är ju sant

    Kommentar

    • Malawi1
      • February 2009
      • 583

      #3
      Ursprungligen postat av joelvuo
      Vilken nytta kommer du ha av om det nu skulle vara två lasrar? Och om dom har gjort så att det är två lasrar så borde ju båda självklart vara aktiverade.

      Ser ingen anledning till att man ska kunna stänga av någon av dom. På vilket sätt skulle du ha blivit lurad tänkte du?

      Ps. Allt som står på internet är ju sant
      tänkte om det skulle höja DPI med 2 lasrar.
      tänkte att jag kanske hade lurat mig själv, att d var två st.

      ALLT på internet kan väll inte vara sant eller kan det
      375 liter malawi / tanganyika.

      96 liter SA

      Kommentar

      Arbetssätt...