Grymt bra onlinespel

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JojjeN
    • June 2008
    • 3567

    Grymt bra onlinespel

    Jag skulle vilja tipsa om webbläsarspelet Setrak!

    KKan börja med att säga att det inte finns något löjligt som att man skullke behöva betala för att få spela fullt ut

    Det kan verka krångligt precis när man kommer in där med att skapa konto först på Jemla, sen en rollperson i Setrak, men det finns inget enklare! Give it a try!

    I Setrak kan du utforska inte mindre än tio enorma landområden i detta textbaserade rollspel! I Vordner styr och ställer den bestämde Kejsaren tillsammans med sin tjuriga dotter. Allt som ofta blir Kejsaren arg på saker och skickar trupper mot närliggande byar.

    Mellan de närliggande byarna pågår ständig handel genom att frakta paket och därmed tjäna mynt. Ta med dig lite vänner och gå mellan tillexempel Hjortboda och Granby på en farofylld färd genom flera sorters troll och stråtrövare som lurar längs vägen.

    I städerna skapar du strider tillsammans med dina vänner, eller bygger upp en klan som ni fixar fastigheter till. I fastigheterna (Som är grymt eftertraktade) kan du tillverka egna föremål som du sedan säljer för dyra pengar, vilket blir ett handelssamhälle.

    I Setrak finns inget sätt att fuska. Du kan inte bli bannad, då alla spelsätt är tillåtna. Spela som ärlig köpman, girig köpman, simpel tjuv, stråtrövare, ädel krigare, en maktgalen äventyrare. Det är du som sätter gränserna för rollspelandet!

    Så gå med redan nu och slipp engelska ord som "admins", i Setrak finns fyra spelledare som på ett underhållande men seriöst sätt förgyller din dag! De är alla över 18 år, och går inte på spelare eller har konstiga argument till att banna kors och tvärs.

    Bli medlem på www.jemla.se och gå sedan vidare och skapa rollperson! Eller gå direkt in på www.setrak.se och läs vidare om spelet först!

    Lycka till!
    Tillbaks efter paus.
  • karrokaja
    • March 2006
    • 5388

    #2
    var tvungen att titta efter... verkar ganska intressant faktiskt!!!
    Gillar textbaserade spel då det får fantasin att flöda!!
    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

    Kommentar

    • travianplayer
      • October 2009
      • 1201

      #3
      spelet är skitkul började spel typ i förrgår
      Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.

      Kommentar

      Arbetssätt...