Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    Sorgligt när någon mår så hemskt att vill försvinna. Försent för honom nu men hoppas det inte var hjälp med att ta sista steget att göra på det här sättet. Kan ju räcka med några inlägg som, allvarligt eller ej, säger: Gör det. Så får någon tillräckligt stor knuff i rätt riktning för att gå vidare.
    Bara det inte var ett desperat rop på hjälp men att hoppas bli räddad ändå. Minst lika sorgligt kanske lite mer t o m.
    Titta på filmer/bilder av någotslag som viades skulle jag aldrig komma på tanken att göra. Känns osmakligt när folk så gärna vill se.
    Har noll koll på Flshback men finns andra sidor för folk som mår dåligt. Chansen att bli stöttad och tagen på allvar av andra med liknande eller så är nog större
    Sorgligt men han kanske har det bättre var han nu är.
    Såg trådtiteln ovanför inlägget nu. Känns verkligen fel med trådnamnet i såna här fall.
    Senast redigerad av eriahl; 13 October 2010, 00:09.
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

    Kommentar

    • Saturnus80
      • October 2009
      • 943

      Stackars familj.
      //Daniel

      110l Sällskapsakvarium http://www.zoonen.com/perzoonen/blogg.asp?oid=2509902
      23l aqualandscape med dvärgkulor

      Kommentar

      • karrokaja
        • March 2006
        • 5388

        Ursprungligen postat av eriahl
        Sorgligt när någon mår så hemskt att vill försvinna. Försent för honom nu men hoppas det inte var hjälp med att ta sista steget att göra på det här sättet. Kan ju räcka med några inlägg som, allvarligt eller ej, säger: Gör det. Så får någon tillräckligt stor knuff i rätt riktning för att gå vidare.
        Bara det inte var ett desperat rop på hjälp men att hoppas bli räddad ändå. Minst lika sorgligt kanske lite mer t o m.
        Titta på filmer/bilder av någotslag som viades skulle jag aldrig komma på tanken att göra. Känns osmakligt när folk så gärna vill se.
        Har noll koll på Flshback men finns andra sidor för folk som mår dåligt. Chansen att bli stöttad och tagen på allvar av andra med liknande eller så är nog större
        Sorgligt men han kanske har det bättre var han nu är.
        Såg trådtiteln ovanför inlägget nu. Känns verkligen fel med trådnamnet i såna här fall.
        Tack du skriver typ det jag tänker...

        Han hade försökt innan utan att lyckas.
        existenz.se la ju ut det hela, men mina småbröder skickade mejl till dom och sa att den skulle bort
        Och dom gjorde så...

        Tror inte han bryr sej så mkt hur trådtiteln lyder
        postade mest för mej själv, vet inte riktigt vart man ska ta vägen med alla känslor.
        Så OT-tråden på zoopet känns jättebra
        Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
        kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
        Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
        I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

        Kommentar

        • eriahl
          • April 2004
          • 5681

          Tänkte på Skitsnack när såg det alldeleas ovanför men en OT-trtåd är väl lämplig annars.
          Nog bra att låta känslorna komma ut på ett eller annat sätt iaf.
          "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

          Kommentar

          • karrokaja
            • March 2006
            • 5388

            Har det snöat hos någon av er idag??

            Var på väg hem från jobbet nu och då ramlade det ner nåt från himlen..trodde först det var typ frön från träden men fan det var SNÖ!!!
            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

            Kommentar

            • Mumin
              • October 2007
              • 3837

              Nä, inte här, och hade det gjort det så hade det BLÅST bort....
              För mycket är inte nog!
              Jag VILL ha en Elefantofon!!

              Kommentar

              • Nubi
                • March 2009
                • 9026

                I torsdags eftermiddag åkte familjen (Jag, R och Lexus) till Värnamo. Sov på IBis och sen vidare ner mot LA Holm Där ja träffades Solis och spenderade en heldag ensam med henne och hennes kids
                Lex skötte sig riktigt fint *tummen upp* senare på eftermiddagen kom R och han fick leka med LEGO 'skratt' han vart lika glad som Solis pojkar. Var ner till lagan och lånade lite sand
                VI hade riktigt trevligt hos Solis.

                Imorse åkte vi till Åhleds fiskaffär. JÖSSES vad mkt fisk! Vi fick gå ner till karantänen där jag såg pytte pytte furcatus *love love*
                Kom därifrån utan fick, köpte bottenfilter och lysrör till 450l

                Sitter i bilen med bärbar datorn och dongeln (sån där internetsticka) och försöker få tiden att gå fortare. Jag har tröttnat på att åka bil.

                Morgondagens planer: tvätta kläder, fixa med 450l (byta lysrör) PluggaPluggaPluggaPluggaPluggaPluggaPluggaPluggaPl uggaPluggaPluggaPlugga
                Har 3 prov 1per vecka i 3 veckors tid nu. Sen går ja ut på praktik i 4 veckor *niiice*
                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                Fiskbloggen

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Jag fyller jämt nästa sommar och jag tänkte skoja till det på festen och ha helium som man kan andas in och prata. Det är så j---la kul

                  Vet nån vart man kan köpa detta för detta ändamålet?
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • khedlund
                    • December 2005
                    • 63

                    Googla helium köpa

                    Kommentar

                    • Nubi
                      • March 2009
                      • 9026

                      Ursprungligen postat av PiaJo
                      Jag fyller jämt nästa sommar och jag tänkte skoja till det på festen och ha helium som man kan andas in och prata. Det är så j---la kul

                      Vet nån vart man kan köpa detta för detta ändamålet?
                      Var bara försiktigt du kan få en sån röst

                      typ som när man var liten och höll på och skelade och hade ögonen i kors mm, och mamma sa "sluta upp med de där dumheterna, blåser jag på dig när du gör kommer inte ögonen att hamna tillbaka på rätt plats"
                      En eftermiddag gjorde lillebrorsan så och jag snabb som fan blåste så hårt jag bara kunde på honom.
                      Han bölade i 2timmar! *asg*
                      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                      Fiskbloggen

                      Kommentar

                      • eriahl
                        • April 2004
                        • 5681

                        Hur kan man få snilleblixten att lägga hundskitpåsar, med innehåll, i pappersåtervinningen? Papper... hundskit...Hmmmm... Lampan ovanför huvudet tänds och: Men jaaa det passar ju bra ihop.
                        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                        Kommentar

                        • Lilla Damen
                          • February 2008
                          • 2649

                          Men min "lampa" tänds inte ... får nog köpa en ny, kanske???

                          Kommentar

                          • karrokaja
                            • March 2006
                            • 5388

                            Ungarna ska lära sej tidigt!!
                            Här är simone som kan säga corydora

                            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                            Kommentar

                            • solis
                              • July 2008
                              • 5064

                              Ursprungligen postat av Nubi
                              I torsdags eftermiddag åkte familjen (Jag, R och Lexus) till Värnamo. Sov på IBis och sen vidare ner mot LA Holm Där ja träffades Solis och spenderade en heldag ensam med henne och hennes kids
                              Lex skötte sig riktigt fint *tummen upp* senare på eftermiddagen kom R och han fick leka med LEGO 'skratt' han vart lika glad som Solis pojkar. Var ner till lagan och lånade lite sand
                              VI hade riktigt trevligt hos Solis.

                              Imorse åkte vi till Åhleds fiskaffär. JÖSSES vad mkt fisk! Vi fick gå ner till karantänen där jag såg pytte pytte furcatus *love love*
                              Kom därifrån utan fick, köpte bottenfilter och lysrör till 450l
                              Vi hade minst lika trevligt vi här i LA Holm Hoppas solis hotell med laganutsikt var bra nog åt herrskapet
                              Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                              1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                              100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                              56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                              Kommentar

                              • eriahl
                                • April 2004
                                • 5681

                                Den som lagt dit påsarna måste ha fått lampan tänd ovanför sitt huvud enligt sig själv. Men det kan lika gärna, eller troligare, vara kortslutning som slagit till.
                                Inga lampor tändas ovanför mina små hjärnceller inte.
                                Är det OT OT OT så är det.
                                Tog nästan en lerinpackning idag. Gick omkring på riktigt sugande "geggamojjbotten". Skulle passera en del lite sisådär extra sugande del av bottnen. Bakre stöveln sugs fast tätt följd av främre stöveln. Blir ett graciöst fall men lyckas hålla rygg & hår från geggan och vattensippret alldeles bredvid. Inser att kan inte sitta med byxorna på i bilen utan att dra ner dom. Kändes inte speciellt lockande ärligt talat. Sitta i kalsonger med byxorna nere vid fötterna när man kör bilen. Tänk att bli stoppad av polisen för någon koll och sitta så.....Kom tack och lov på att överdragsbyxorna låg därbak.
                                "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                                Kommentar

                                Arbetssätt...