Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nubi
    • March 2009
    • 9026

    mmmmm, väntar lika mkt, spännande
    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
    Fiskbloggen

    Kommentar

    • Nubi
      • March 2009
      • 9026

      Innan jag dör ska jag ha sprängt ett hus med dynamit (självklart ska det huset vara tomt)
      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
      Fiskbloggen

      Kommentar

      • karrokaja
        • March 2006
        • 5388

        Ursprungligen postat av Nubi
        HaHAHA! I'll tell I'll tell

        "Offret" = Zoopet Hannesc. Det tog 3 dagar att planera allt.

        Fick först få honom att tro att snälla R var en svartsjuk pojkvän. I måndags när HC ringde så svarade jag inte, PERFEKT! skickade ett sms där det stod att R var svartsjuk och att det inte var såå smart att ringa när svartsjuke R var i närheten. Sen gick jag in på busringa.se där valde jag en bra pranke och Hannesc vart sååå j**vla pranked *asg*

        D slutade med att Hannesc la på! Jag skrattar fortfarande!!

        BAHABAHAHAHAHAABAHABAHABAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAH

        Och jag höll på att göra samma sak med din R och min Renne... Men jag hittade ingen finlandsvensk dialekt
        Så mina planer sprack...

        Och när jag skulle låtsas vara R´s hemliga beundrare så visade det sej att jag först fick FEL nummer av nubi...
        Och sen när jag fick R´s nummer så visade det sej att han redan hade mitt nummer, så han såg ju att det var jag... HAHA

        Du är så jävla elak nubi!!! Och jag ÄLSKAR det!!!! You go girl!!!
        Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
        kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
        Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
        I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

        Kommentar

        • hult87
          • February 2010
          • 1287

          nu är robert aschbergs maskinhall klar hade en trevlig grillkväll med det mesta i alcoholväg med han och hans fruga igår var lite seg upp i morse

          Kommentar

          • Nubi
            • March 2009
            • 9026

            Tok TOOOK IDe for igenom mitt huvud idag *bigsmile*

            Jag låg i solen och läste MåBra (får den av svärmodern) en artikel om Pilgrimsledeni Norra Spanien. Den som är på "bara" 80 mil.
            Jag bläddrade vidare i tidningen och kunde inte riktigt släppa tanken. Tänk att utmana sig själv med en sån vandring. Att släppa allt, pengar, vänner, jobb, press, akvarium och bara bege sig till Spanien och vandra.

            Jag kunde inte låta bli att sukta lite efter de 80 milen. Från Saint Jean Pied de Port till Santiago de Compostela i norra Spanien.

            Är jag galen som börjat sukta efter en sådan äventyr, personlig utveckling, en riktig utmaning?
            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
            Fiskbloggen

            Kommentar

            • jenmad
              • March 2009
              • 579

              Det finns väl en pilgrimsled i Stallarholmen? Det kanske är läge att starta med den? Men ska du till Spaniens pilgrimsled så gäller väl att gå hela vägen dit! Liiiite längre än 80 mil men säkert värt det!

              Hälsningar
              Jennifer

              Kommentar

              • Nubi
                • March 2009
                • 9026

                Finns det?!? Måste googla. Finns en i Fogdö, men den ligger inte i Stallarholmen, den kanske GÅR dit

                Vet att det finns i Jämtland, Östergötaland, Gotland, Västergötaland och Skåne.
                Vad gör du imorgon?
                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                Fiskbloggen

                Kommentar

                • Mumin
                  • October 2007
                  • 3837

                  I den här värmen så är du definitivt galen. I höst låtetr det underbart. Kolla om det går att köra rulle om du hittar den på nätet.
                  För mycket är inte nog!
                  Jag VILL ha en Elefantofon!!

                  Kommentar

                  • Nubi
                    • March 2009
                    • 9026

                    Ahaaaaa, nu har jag förstått vad "markeringarna i form av trästolpar med ljusblå färg och pilgrimsledens emblem. " är för något. Jag har går nästan en gång om dagen föribi dessa stolpar. Imorgon ska jag ner till Turisbyrån och be om Vansöleden, pilgrimsleden som finns i Strängnäs! hahaah!!
                    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                    Fiskbloggen

                    Kommentar

                    • Nubi
                      • March 2009
                      • 9026

                      Ursprungligen postat av Mumin
                      I den här värmen så är du definitivt galen. I höst låtetr det underbart. Kolla om det går att köra rulle om du hittar den på nätet.
                      Vet att folk cyklar på pilgrimsleden. Rulle går säkert Undrar om man får ha med sig hundar
                      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                      Fiskbloggen

                      Kommentar

                      • jenmad
                        • March 2009
                        • 579

                        Fogdö... Stallarholmen... Samma skillnad! Klart närmare än Spanien hursomhelst... Minnet sviker väl lite när man blir gammal Imorgon? Inget speciellt. Sovmorgon etc. Har du nån bättre idé i den här värmen?

                        Hälsningar
                        Jennifer

                        Kommentar

                        • Nubi
                          • March 2009
                          • 9026

                          I den här värmen ska man ligga på standen, INGEN annanstans Då smälter man bort
                          En härlig AC skulle man ha hemma i lgh, men vi kör på KD.
                          Inatt ska det regna ska bli riktigt skönt för den hängande huvudvärken jag har vill jag bli av med.
                          Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                          Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                          Fiskbloggen

                          Kommentar

                          • Elfström
                            • May 2010
                            • 12

                            Har AC på jobbet där är det riktigt skönt på dagarna, Men när man kommer hem till en kvav lägenhet strax runt 30 grader då blir man mör.
                            Aldrig fått huvudvärk av värmen dock, eller den kanske inte beror på det?

                            Kommentar

                            • karrokaja
                              • March 2006
                              • 5388

                              Här har min bror julle filmat med min kamera
                              Sjön heter Yngern... djupet är på 5-6 meter


                              Idag när vi var och badade så blev jag lite stolt på mej själv
                              Jag fångade en abborre av den här sizen... Med HÄNDERNA
                              Också på 5-6 meters djup


                              Tänkte att jag kunde få skryta lite
                              Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                              kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                              Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                              I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                              Kommentar

                              • VisualDarkness
                                • February 2010
                                • 7417

                                Ursprungligen postat av Elfström
                                Har AC på jobbet där är det riktigt skönt på dagarna, Men när man kommer hem till en kvav lägenhet strax runt 30 grader då blir man mör.
                                Aldrig fått huvudvärk av värmen dock, eller den kanske inte beror på det?
                                Vad står detta AC för? Något sådant stöter inte jag på vare sig på jobb eller hemma...
                                180l Sällskap:
                                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                                60l Asien:
                                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                                Kommentar

                                Arbetssätt...