Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mumin
    • October 2007
    • 3837

    Ursprungligen postat av eriahl
    Vem vet. Men att ett spelkort och av samma valör ligger där. Måste vara höga odds på en sån sak. En TV-serie om goda och onda sidan ungefär men ändå.
    Fick iaf från regn till ÖSREGN när var ut en sväng men nya stövlarna gjorde det dom skulle. Vissa myggor tål tydligen allt. Även om färre så nog f*n hängde några med in.
    Oddsen är rätt precis 1/52 eller knappt 2% procent. Inte såååå särskilt konstigt, men kul ändå!
    För mycket är inte nog!
    Jag VILL ha en Elefantofon!!

    Kommentar

    • eriahl
      • April 2004
      • 5681

      Glöm inte jokrarna för åttans( sjutton) oxå. Men att ett spelkort överhuvudtaget ska ligga där är det konstiga. Var är agenterna Mulder och Scully när dom behövs? Joe Labero har kanske varit i farten och lyckats trolla bort något på riktigt för en gångs skull? Tur det inte var en elefant isf.
      Senast redigerad av eriahl; 15 June 2010, 11:28.
      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

      Kommentar

      • Nubi
        • March 2009
        • 9026

        YAYAYAYAYAYAYAYYAAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAY!!!! *glaD*

        720l såld Den ska bli ett nytt hem för 2 st paroonhajar, hajman och Heidi *skratt*
        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

        Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
        Fiskbloggen

        Kommentar

        • VisualDarkness
          • February 2010
          • 7417

          Men....
          Du skulle ju skänka det till mig!
          180l Sällskap:
          http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
          60l Asien:
          http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

          Kommentar

          • Nubi
            • March 2009
            • 9026

            Köparen kom med ett förslag och jag inte kunde säja nej till *hihi*
            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
            Fiskbloggen

            Kommentar

            • eriahl
              • April 2004
              • 5681

              Ursprungligen postat av Nubi
              Köparen kom med ett förslag och jag inte kunde säja nej till *hihi*
              Maffian som köpte akvariumet alltså.

              Bilen en sväng på verkastaden idag. Oljebyte men killen kollade och bytte några trasiga lampor oxå. Visste vi skulle besikta idag så var ju trevlig service. Hade köpt egna och skulle byta iofa men slapp svära över svårt att komma åt iaf. Han undrade om vi visste att en läskburk exploderat i ett fack baki bilen. Vi hade undrat vad det var för blött på bakre sidorutan och funderat på om stänk från håv t ex. Hade förmodligen skakat på den men inte blivit av att skjuta på den med luftgeväret.
              Bifogade filer
              "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

              Kommentar

              • Rosali
                • January 2010
                • 279

                Ursprungligen postat av Nubi
                YAYAYAYAYAYAYAYYAAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAY!!!! *glaD*

                720l såld Den ska bli ett nytt hem för 2 st paroonhajar, hajman och Heidi *skratt*
                Grattis Nubi. Vad bra!!! Hur snart blir flytten? Kommer du att lägga av helt med akvaristiken?

                Kommentar

                • Nubi
                  • March 2009
                  • 9026

                  Ursprungligen postat av Rosali
                  Grattis Nubi. Vad bra!!! Hur snart blir flytten? Kommer du att lägga av helt med akvaristiken?
                  Idag hämtades karet. Jösses ALDRIG Aaldrig mer att jag bär ett 720l *pustar ut*
                  tjejen som hämtade karet hade hästrailer *haha*

                  Rosali, jag ska lägga av under flytt, inflytt och sen när vi har allt på plats och kommit in i vardagen (hösten därngnstans) så kommer jag att köpa ett stort möbelakvarium
                  Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                  Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                  Fiskbloggen

                  Kommentar

                  • Rosali
                    • January 2010
                    • 279

                    Ursprungligen postat av Nubi
                    Idag hämtades karet. Jösses ALDRIG Aaldrig mer att jag bär ett 720l *pustar ut*
                    tjejen som hämtade karet hade hästrailer *haha*

                    Rosali, jag ska lägga av under flytt, inflytt och sen när vi har allt på plats och kommit in i vardagen (hösten därngnstans) så kommer jag att köpa ett stort möbelakvarium
                    Så då dyker du upp här igen såsmåningom??

                    Kommentar

                    • Nubi
                      • March 2009
                      • 9026

                      SJÄLVKLART!! Jag tänket inte försvinna *hihi*
                      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                      Fiskbloggen

                      Kommentar

                      • Nubi
                        • March 2009
                        • 9026

                        Jag sitter och tittar på SVT1, bröllopet och jag kom att tänka på en sak, Säpo springer bredvid hästochvagnen, och i det takten måste de vara liiite trötta by now (sergelstorg), och om det nu skulle vara så att ngn försöker hota brudparet, och sen sticker iväg, hur ska säpos personer orka springa efter när de sprungit från slottet i en bra takt?

                        Skulle det inte vara bättre om de fick ha en segway som de kunde åka på *hehe* DET hade varit coolt
                        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                        Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                        Fiskbloggen

                        Kommentar

                        • Hepzheba
                          • June 2010
                          • 104

                          Nubi, sitter också och tittar och blev smått imponerad av Säpo. Jag trodde de skulle byta av, men vad jag såg så var det samma människor som sprang hela vägen. Min pojkvän tyckte också att de skulle åka på segways (heter det så i plural? Jag visste inte ens att de hette segway förrän för några minuter sedan då min pojkvän sa att de borde ha såna :P)

                          Kommentar

                          • Nubi
                            • March 2009
                            • 9026

                            Ursprungligen postat av Hepzheba
                            Nubi, sitter också och tittar och blev smått imponerad av Säpo. Jag trodde de skulle byta av, men vad jag såg så var det samma människor som sprang hela vägen. Min pojkvän tyckte också att de skulle åka på segways (heter det så i plural? Jag visste inte ens att de hette segway förrän för några minuter sedan då min pojkvän sa att de borde ha såna :P)

                            Kul att fler än MIG tänkte på det Det är lite status i de dära segays De finns att hyra i Gallerian i Stockholm *hihi* kanske man ska ta och testa ngn gång
                            Jag misstänker att Säpo har stora grav på konditionen för sina medarbetare, men ändå, springer man 7km och så blir de överrumplad av ngn wacko, så kanske man inte riktigt har all ork kvar efter att sprungit bredvid (och på asfalt)
                            Vet själv hur jobbigt det är att springa (vårruset västerås 5km) på asfalt.
                            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                            Fiskbloggen

                            Kommentar

                            • Hepzheba
                              • June 2010
                              • 104

                              Nej, vad coolt att de finns att hyra! :O Jag kanske borde säga det till min pojkvän... Eller nej, då vill han åka dit :P
                              Det åkte ju en bil bakom också, jag tänkte att det nog satt några säpos där också. De borde ju kunna springa efter om något hände, medan de som springer bredvid mest är där för att brotta ned någon som försöker ta sig fram :P Eller något.

                              Kommentar

                              • Nubi
                                • March 2009
                                • 9026

                                Ursprungligen postat av Hepzheba
                                Nej, vad coolt att de finns att hyra! :O Jag kanske borde säga det till min pojkvän... Eller nej, då vill han åka dit :P
                                Det åkte ju en bil bakom också, jag tänkte att det nog satt några säpos där också. De borde ju kunna springa efter om något hände, medan de som springer bredvid mest är där för att brotta ned någon som försöker ta sig fram :P Eller något.

                                Hehe, exakt, säpos bild som var bakon, det syntes, De har speciella bilmodeller
                                Skulle du orka brotta ner någon efter att ha sprungit 5-7km
                                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                                Fiskbloggen

                                Kommentar

                                Arbetssätt...