Allmänt Skitsnack, OT OT OT
Kollaps
X
-
Idag sov man 8h natt, 3h dag och är fortfarande extremt trött...180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
jag gick och la mig vid 12 inatt, har varit uppe i ungefär 30 minuter, inte fan är jag trött dock.
Sitter och längtar tills helgen fortfarande, massa roliga saker som ska hända :PKommentar
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Blir så (censurcensurcensur) på totalt inkompetenta (censur) som lyckas göra fel gång på gång. Efter nu 4 mail och 1 telsamtal om olika saker är det ändå väldigt svårt att ens lyckas med rätt årtal på ett sketet papper. Går (censur) i bitar snart. Från början kunde vi blivit blåsta på en för åtminstone oss lite större summa utan att ens veta om det pga (censur) arbetsgivare. Är så less på skiten nu."Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHOKommentar
-
Säg upp dig och fixa nåt nytt Eriahl________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
-
Det enda jag gjort är att ta 100 bilder och 7vart bra på tunganSen la jag över dem från kameran till datorn och klickade på knappen bifoga filer.
Photoshop äger ja inte.
See, det går att ta bra bilder utan att hålla på och photoshoppaLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Måste vart en bra investering man gjorde precis:P..man har svårt att säga nej så nu tackade man ja till en brandsläckare, 2 brandvanare och en brandfilt för det fina priset av 4990 kr..är det dyrt eller billigt??...ja tänkte främst att det kan va jäkligt bra att ha hemma ifall det skulle händaKommentar
-
Måste vart en bra investering man gjorde precis:P..man har svårt att säga nej så nu tackade man ja till en brandsläckare, 2 brandvanare och en brandfilt för det fina priset av 4990 kr..är det dyrt eller billigt??...ja tänkte främst att det kan va jäkligt bra att ha hemma ifall det skulle hända
Köp högkvalitativa brandsläckare för hushåll, företag, bil etc i olika storlekar - pulversläckare, skumsläckare, koldioxidsläckare. ✓ Bra priser ✓ Snabb leverans
Vid sidan på länken så finns det andra priser på andra produkter./PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Måste vart en bra investering man gjorde precis:P..man har svårt att säga nej så nu tackade man ja till en brandsläckare, 2 brandvanare och en brandfilt för det fina priset av 4990 kr..är det dyrt eller billigt??...ja tänkte främst att det kan va jäkligt bra att ha hemma ifall det skulle händaUrsäkta med det låter otroligt dyrt... se länken, den går till IF, det var det som kom upp när jag gogglade..
Köp högkvalitativa brandsläckare för hushåll, företag, bil etc i olika storlekar - pulversläckare, skumsläckare, koldioxidsläckare. ✓ Bra priser ✓ Snabb leverans
Vid sidan på länken så finns det andra priser på andra produkter.
man vet aldrig när olyckan är framme, måtte den aldrig komma...Senast redigerad av PiaJo; 22 April 2010, 20:12./PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar