Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    Ursprungligen postat av drd
    Imorrn blir det rockdax i telenor arena i Oslo
    Metallica på scen 19.30 !!!!!!!
    Fräckt!! det var ett taga sedan man såg dem
    Mvh.Patrik

    Kommentar

    • drd
      • March 2004
      • 5586

      Senast var det 2004 i Köpenhamn så det var ett tag sen första gången 1992 på gentofte stadium när dom släppt den svarta skivan! Stod inne i "snakepitscenen" och rockade !
      ________________________________________________

      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        Ursprungligen postat av drd
        Senast var det 2004 i Köpenhamn så det var ett tag sen första gången 1992 på gentofte stadium när dom släppt den svarta skivan! Stod inne i "snakepitscenen" och rockade !
        Senaste för mig var på Gentofta i Danmark och det var innan 2000-talet kan det också ha varit 92 inte helt omöjligt för det var ett taga sedan...Nu nästa för mig är KIZZ i Malmö som gäller det är andra ggr jag ser dem Sminkade...ska bli skit fräckt igen
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • jenmad
          • March 2009
          • 579

          Kan själv!

          Måste bara få skryta lite! Min spis har varit lite halvdålig ett tag så jag har varit på jakt efter en ny. Igår ringde en av mina kontakter och hade fått tag på en! Så en kollega hjälpte mig att köra hem och bära upp den men ville inte installera den eftersom det var en fast installation - som bara utbildade elektriker har rätt att göra. Men otålig som jag är, och dessutom med en utpräglad "kan-själv-känsla" (och en del elektronik-erfarenhet) så kopplade jag in den själv! Visserligen med telefonhjälp av en kompis som kollade att jag mätte rätt på fas och nolla (enfas-spis) och nu puttrar en grönsaksgryta på den!

          Hälsningar
          Jennifer

          Kommentar

          • Danne_85
            • September 2009
            • 667

            Nu är man bra trött efter kvällens alla bestyr imorn blir det iaf en lugn kväll och förhoppningsvis nån pilsner också.....2dagar kvar att jobba den här veckan och snart är det lön också då kan man fortskrida alla projekt här hemma längtar som fan till att bli klart med nånting snart.....
            Mvh: Danne

            Foton:
            http://www.blackroomphotos.com

            Kommentar

            • hult87
              • February 2010
              • 1287

              vill se lite nyanställning på firman, lite folk som jobbar och inte försöker smita från att jobba när det är mer fysiskt än att spika läkt...eller så fixar man ett nytt jobb nån som behöver snickare?

              Kommentar

              • VisualDarkness
                • February 2010
                • 7417

                Jag har haft en sådan där dag då inget går rätt och energin tar helt slut efter några timmar. Det positiva är att det inte är många timmar kvar på den....
                180l Sällskap:
                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                60l Asien:
                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                Kommentar

                • Nubi
                  • March 2009
                  • 9026

                  idag efter att ha varit hos tjejdoktorn, så kunde jag inte sluta tycka att livet är allt orättvist, tjejer får stå ut med mycket, tjejvecka en gång om månaden, hormoner, graviditet, förlossning, mm. Vad får killar som motsvarar allt detta som tjejer går igenom??
                  jag tror INTE att en man skulle överleva en förlossningssmärta, han skulle dö på kuppen.
                  Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                  Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                  Fiskbloggen

                  Kommentar

                  • Nubi
                    • March 2009
                    • 9026

                    snart kommer doggen hem! han har varit hos Frissan, beställde mohikan på honom ska bli kul att se resultatet. bilder kommer
                    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                    Fiskbloggen

                    Kommentar

                    • VisualDarkness
                      • February 2010
                      • 7417

                      Ursprungligen postat av Nubi
                      idag efter att ha varit hos tjejdoktorn, så kunde jag inte sluta tycka att livet är allt orättvist, tjejer får stå ut med mycket, tjejvecka en gång om månaden, hormoner, graviditet, förlossning, mm. Vad får killar som motsvarar allt detta som tjejer går igenom??
                      jag tror INTE att en man skulle överleva en förlossningssmärta, han skulle dö på kuppen.
                      Killar får inte chansen att föda, något som de flesta tjejer inte verkar vilja offra.

                      Ursprungligen postat av Nubi
                      snart kommer doggen hem! han har varit hos Frissan, beställde mohikan på honom ska bli kul att se resultatet. bilder kommer
                      Alla skaffar hund! En kompis till mig var just och handlade hundmat som förberedelse.
                      180l Sällskap:
                      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                      60l Asien:
                      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                      Kommentar

                      • Nubi
                        • March 2009
                        • 9026

                        Ursprungligen postat av VisualDarkness
                        Killar får inte chansen att föda, något som de flesta tjejer inte verkar vilja offra.
                        Har du frågat om de kan tänka sig byta?


                        Alla skaffar hund! En kompis till mig var just och handlade hundmat som förberedelse.
                        Kul!! vad för sort?
                        Många skaffar "sommarhundar". Själv sugen på en till, men tiden finns inte riktigt till.
                        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                        Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                        Fiskbloggen

                        Kommentar

                        • Marnat
                          • November 2009
                          • 2012

                          Ursprungligen postat av Nubi
                          idag efter att ha varit hos tjejdoktorn, så kunde jag inte sluta tycka att livet är allt orättvist, tjejer får stå ut med mycket, tjejvecka en gång om månaden, hormoner, graviditet, förlossning, mm. Vad får killar som motsvarar allt detta som tjejer går igenom??
                          jag tror INTE att en man skulle överleva en förlossningssmärta, han skulle dö på kuppen.
                          Vi killar har mycket problem. Till exempel måste vi lyssna på ert jävla gnäll från födseln tills vi dör om hur synd det är om er kvinnor /Sarkasm

                          men ärligt talat när vi är inne på tex barn.

                          Vi har ingen som helst talan när det gäller graviditeter, om kvinnan av någon anledning råkar bbli gravvid utan att det är planerat så har hon möjligheten att både behålla barnet och göra sig av med det, mannen i det här fallet har om kvinnan skiter i honom ingen som helst talan, han kan med andra ord mot sin vilja bli tvingad till underhåll osv i 18 år.

                          Vidare när barnet är fött och ni inte är gifta så har kvinnan möjlighet att neka faderskap vilket innebär en jäkla massa tid och arbete innan du ens kan få möjlighet att träffa ditt barn, om nu kvinnan vill jävvlas av en eller annan anledning. Du måste gå igenom faderskapstest och en mängd rättsliga prövningar osv.

                          Därmed inte sagt att jag avundas er eller för den del vill vara kvinna. (klär dock jävligt bra i kjol och sarong )
                          \\54L Apistos//
                          \\234L SA//
                          MVH Marcus

                          Kommentar

                          • Nubi
                            • March 2009
                            • 9026

                            Ursprungligen postat av Marnat
                            Vi killar har mycket problem. Till exempel måste vi lyssna på ert jävla gnäll från födseln tills vi dör om hur synd det är om er kvinnor /Sarkasm

                            men ärligt talat när vi är inne på tex barn.

                            Vi har ingen som helst talan när det gäller graviditeter, om kvinnan av någon anledning råkar bbli gravvid utan att det är planerat så har hon möjligheten att både behålla barnet och göra sig av med det, mannen i det här fallet har om kvinnan skiter i honom ingen som helst talan, han kan med andra ord mot sin vilja bli tvingad till underhåll osv i 18 år.

                            Vidare när barnet är fött och ni inte är gifta så har kvinnan möjlighet att neka faderskap vilket innebär en jäkla massa tid och arbete innan du ens kan få möjlighet att träffa ditt barn, om nu kvinnan vill jävvlas av en eller annan anledning. Du måste gå igenom faderskapstest och en mängd rättsliga prövningar osv.

                            Därmed inte sagt att jag avundas er eller för den del vill vara kvinna. (klär dock jävligt bra i kjol och sarong )
                            Det där är dock inte samma smärtor som kvinnor får stå ut med vid ovannämnda situationer.

                            Håller med om att kvinnor har mkt makt när det är barninblandad. Trist men sant.
                            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                            Fiskbloggen

                            Kommentar

                            • drd
                              • March 2004
                              • 5586

                              Nytaget på jycken här hemma
                              Körde hem från Oslo idag och efter en sväng inom hos Mr Zoopet Kjell.

                              Nu är man hemma i lödde igen så nu får det ägnas lite åt fiskarna så det blidde ingen träning idag men imorrn är det dags igen
                              Bifogade filer
                              ________________________________________________

                              Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                              Kommentar

                              • VisualDarkness
                                • February 2010
                                • 7417

                                Hundögon till max!
                                180l Sällskap:
                                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                                60l Asien:
                                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                                Kommentar

                                Arbetssätt...