Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jenmad
    • March 2009
    • 579

    Ursprungligen postat av Nubi
    Låter som jag inte är någon kattmänniska, jag gillar katter, men inte när de kommer och bor hos mig *hehe* eller rättare sagt, jag gillar djur, så länge de inte hårar.
    Märkligt, jag konstaterade just häromdagen att jag har fullt med halvlånga ljusa hårstrån i mitt baksäte. Med tanke på att jag har en svart (nåja, lite gråhårig) icke-fällande pudel och det bara finns en enda hund som har åkt i min bil............

    Hörde i helgen att en bekant skaffat en HÅRLÖS katt, det kanske vore nåt? Fast de hade visst bara en genomsnittlig livslängd på 6-7 år, men jättehärlig personlighet.

    Hälsningar
    Jennifer

    Kommentar

    • Nubi
      • March 2009
      • 9026

      Ursprungligen postat av jenmad
      Märkligt, jag konstaterade just häromdagen att jag har fullt med halvlånga ljusa hårstrån i mitt baksäte. Med tanke på att jag har en svart (nåja, lite gråhårig) icke-fällande pudel och det bara finns en enda hund som har åkt i min bil............

      Hörde i helgen att en bekant skaffat en HÅRLÖS katt, det kanske vore nåt? Fast de hade visst bara en genomsnittlig livslängd på 6-7 år, men jättehärlig personlighet.

      Hälsningar
      Jennifer
      Va!?! Han kanske fäller när han känner sig trängd, stressad och utstirrad av en Kajsa som ger honom blicken "VAD gör du i MIN bil?"

      Jag har träffat HÅRLÖS katt, och de föll mig inte i smaken, Devon Rex är en favorit
      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
      Fiskbloggen

      Kommentar

      • jenmad
        • March 2009
        • 579

        Ursprungligen postat av Nubi
        Va!?! Han kanske fäller när han känner sig trängd, stressad och utstirrad av en Kajsa som ger honom blicken "VAD gör du i MIN bil?"
        Försöker du antyda att Kajsa skulle vara en *bitch*????

        Jag vill ha en siames...

        Hälsningar
        Jennifer

        Kommentar

        • hult87
          • February 2010
          • 1287

          Ursprungligen postat av Nubi
          skrytmåns!!
          det betyder ju bara att jag får över 1000kr för lite i lön varje månad

          Kommentar

          • Andrém
            • October 2009
            • 1247

            Ursprungligen postat av hult87
            det betyder ju bara att jag får över 1000kr för lite i lön varje månad
            Drar dom för mycket skatt? Går dom inte efter rätt skattetabell då? Säg det till chefen eller löneansvarig på jobbet om du får för lite.

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Jag betalar frivillig skatt varje månad betalar 200 kr.
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Idag har jag vart och tränat bort lite påskgodis

                Är helt slut i kroppen och armarna, blir det stavfel idag så är det pga att jag inte orkar hålla armarna uppe knappt.
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Nubi
                  • March 2009
                  • 9026

                  Idag var ja och Lex ute och skulle jogga, efter ca 300m fick jag håll på båda sidorna, och då joggade jag sakta, vi gick 5km istället. Det var tillräckligt jobbigt, 3km av motionsspåret var det bara snö, tre steg framåt och fem bakåt.
                  Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                  Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                  Fiskbloggen

                  Kommentar

                  • Nubi
                    • March 2009
                    • 9026

                    Kolla in minen och svansen! Kaxig kille!
                    [ATTACH]29356[/ATTACH]

                    Vänner forever säger Mongo, Lex håller iiinte riktigt med *hehe*
                    [ATTACH]29357[/ATTACH]

                    Inga problem att transportera honom
                    [ATTACH]29358[/ATTACH]

                    Mongo tränar karate med en fluga
                    [ATTACH]29359[/ATTACH]
                    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                    Fiskbloggen

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Så fina han var

                      jag är absolut ingen kattmänniska men han var väldigt söt.
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • Patrik Steen
                        • May 2006
                        • 8464

                        Jag ska betala till myndigheten hör och häpna.2kr.fattar inte detta då jag alltid har fått tillbaka kan detta göra med räntan som råder??någon som vet??

                        Och en sak till jag ska väl inte behöva betala 2kr finns det nån gräns
                        Mvh.Patrik

                        Kommentar

                        • Nubi
                          • March 2009
                          • 9026

                          Ursprungligen postat av PiaJo
                          Så fina han var

                          jag är absolut ingen kattmänniska men han var väldigt söt.
                          hehe, han har sin charm....undrar vart han är nu, måste terra honom lite till
                          Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                          Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                          Fiskbloggen

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Hihi, min arbetskamrats katt har lärt sig att man kan trycka på toaknappet så kommer det vatten, så M brukar vakna av att katten spolar på toa mitt i natten, tycker jag är skitkul

                            Min andra arbetskamrat har en katt som tror att hon är hund, katten görmmer ben, norpar mackor på bordet, sitter fint om du säger till henne (dock med skinka i handen, men ändå)
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Ursprungligen postat av Patrik Steen
                              Jag ska betala till myndigheten hör och häpna.2kr.fattar inte detta då jag alltid har fått tillbaka kan detta göra med räntan som råder??någon som vet??

                              Och en sak till jag ska väl inte behöva betala 2kr finns det nån gräns
                              Oh, jisses vilken restskatt

                              Nä, det måste väl vara galet.
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Nubi
                                • March 2009
                                • 9026

                                Ursprungligen postat av Patrik Steen
                                Jag ska betala till myndigheten hör och häpna.2kr.fattar inte detta då jag alltid har fått tillbaka kan detta göra med räntan som råder??någon som vet??

                                Och en sak till jag ska väl inte behöva betala 2kr finns det nån gräns
                                blire det inte typ 30kr för att de skickar fakturapappret till dig på 2kr oxå?
                                Tycker det var snåålt.
                                Vägra betala tillbaka
                                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                                Fiskbloggen

                                Kommentar

                                Arbetssätt...