Har man otur så.....

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • chainy
    • February 2007
    • 405

    Har man otur så.....

    Jag fick ett asbra akvariumerbjudande, fick hem det och 5 minuter senare lyckades jag ramla med det i famnen! Akvariet sprack i botten och på framsidan (se bild). Jag skar mig i knäna, fick massa glas-splitter i benen och höll på att hugga av mig hälsenorna. Som tur var fick jag inget i ögonen.

    Jag har lyckats ta bort back to naturbakgrunden och har nu en bakgrund och en ramp som passar till ett trasigt akvarium.

    Jag vet heller inte hur jag ska få ut akvariet i lägenheten eftersom man ju inte vågar lyfta det eftersom det då säkert säger "kras" och hugger av mig foten. Jag har nämligen alltid sådan otur. Dock var det ju tur i oturen att jag inte skadade mig värre denna gång.
    Bilder på mina fiskar finns på;
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2449363
  • travianplayer
    • October 2009
    • 1201

    #2
    Ursprungligen postat av chainy
    Jag fick ett asbra akvariumerbjudande, fick hem det och 5 minuter senare lyckades jag ramla med det i famnen! Akvariet sprack i botten och på framsidan (se bild). Jag skar mig i knäna, fick massa glas-splitter i benen och höll på att hugga av mig hälsenorna. Som tur var fick jag inget i ögonen.

    Jag har lyckats ta bort back to naturbakgrunden och har nu en bakgrund och en ramp som passar till ett trasigt akvarium.

    Jag vet heller inte hur jag ska få ut akvariet i lägenheten eftersom man ju inte vågar lyfta det eftersom det då säkert säger "kras" och hugger av mig foten. Jag har nämligen alltid sådan otur. Dock var det ju tur i oturen att jag inte skadade mig värre denna gång.
    gud va hämskt va ont det måste göra!vilken bild? sparka sönder det och sug upp smulorna om du ej vågar bära det!
    Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.

    Kommentar

    • Erik.M
      • August 2009
      • 144

      #3
      Ursprungligen postat av chainy
      Jag fick ett asbra akvariumerbjudande, fick hem det och 5 minuter senare lyckades jag ramla med det i famnen! Akvariet sprack i botten och på framsidan (se bild). Jag skar mig i knäna, fick massa glas-splitter i benen och höll på att hugga av mig hälsenorna. Som tur var fick jag inget i ögonen.

      Jag har lyckats ta bort back to naturbakgrunden och har nu en bakgrund och en ramp som passar till ett trasigt akvarium.

      Jag vet heller inte hur jag ska få ut akvariet i lägenheten eftersom man ju inte vågar lyfta det eftersom det då säkert säger "kras" och hugger av mig foten. Jag har nämligen alltid sådan otur. Dock var det ju tur i oturen att jag inte skadade mig värre denna gång.
      Aj! Det måste gjort ont! Hur stort var det?
      Mvh Erik.M

      Kommentar

      • chainy
        • February 2007
        • 405

        #4
        Ursprungligen postat av travianplayer
        gud va hämskt va ont det måste göra!vilken bild? sparka sönder det och sug upp smulorna om du ej vågar bära det!
        Ja det var inte skönt men det kunde ha varit värre. Hoppas jag inte avlider när jag har sönder det bara
        Bilder på mina fiskar finns på;
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2449363

        Kommentar

        • chainy
          • February 2007
          • 405

          #5
          Ursprungligen postat av erik.m
          aj! Det måste gjort ont! Hur stort var det?
          100l.
          Bilder på mina fiskar finns på;
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2449363

          Kommentar

          • drd
            • March 2004
            • 5586

            #6
            Shit så tradigt

            I somras så pajade jag min egenlimmade kub lite på det viset oxå.
            Dock så ramla jag inte utan när jag skulle flytta karet för att rengöra det utomhus så slant jag och tappade det så hela bakrutan och ena sidan gick itu.
            Slant och tappa greppet från 2 dm högt håll från golvet men det höll ju inte
            ________________________________________________

            Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

            Kommentar

            • chainy
              • February 2007
              • 405

              #7
              Ursprungligen postat av drd
              Slant och tappa greppet från 2 dm högt håll från golvet men det höll ju inte
              Ja det var otur
              Bilder på mina fiskar finns på;
              http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2449363

              Kommentar

              • travianplayer
                • October 2009
                • 1201

                #8
                Ursprungligen postat av drd
                Shit så tradigt

                I somras så pajade jag min egenlimmade kub lite på det viset oxå.
                Dock så ramla jag inte utan när jag skulle flytta karet för att rengöra det utomhus så slant jag och tappade det så hela bakrutan och ena sidan gick itu.
                Slant och tappa greppet från 2 dm högt håll från golvet men det höll ju inte
                DRD lär dig limma!
                Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.

                Kommentar

                Arbetssätt...