Jäkligt kul fotbollsmatch

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

    #16
    Ursprungligen postat av janne dansk
    du menar svenska laget eller
    janne
    Nej det danska, 1 - 1 i Tirana övertygar inte
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

    Kommentar

    • janne dansk
      • June 2004
      • 1740

      #17
      Ursprungligen postat av Guy Palm
      Nej det danska, 1 - 1 i Tirana övertygar inte
      läs mickes inläg
      Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #18
        Ursprungligen postat av janne dansk
        du menar svenska laget eller
        janne
        Nej jag menar det danska laget - hade dom vunnit mot Albanien hade dom inte haft så mycket att spela för mot Sverige och Sverige hade kunnat vinna mot dom. Nu måste Sverige vinna både mor Danmark och Albanien för att ens bli tvåa - etta lär inte Sverige bli om inte en ny dansk fylltratt springer in på planen och stoppar matchen så att Sverige förklaras som segrare med 3-0. Då har Sverige en chans att komma ikapp vad gäller målskillnaden.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Ken Olofsson
          • November 2006
          • 8014

          #19
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Nej jag menar det danska laget - hade dom vunnit mot Albanien hade dom inte haft så mycket att spela för mot Sverige och Sverige hade kunnat vinna mot dom. Nu måste Sverige vinna både mor Danmark och Albanien för att ens bli tvåa - etta lär inte Sverige bli om inte en ny dansk fylltratt springer in på planen och stoppar matchen så att Sverige förklaras som segrare med 3-0. Då har Sverige en chans att komma ikapp vad gäller målskillnaden.

          låtom oss alla bidra till fonden för att fylla till 3-4 danskar (mer än vad de kan själva då) och ge dom löftet att det är fri öl i en vecka till den eller de som ger en domare en dansk skalle.......


          (see the irony please)
          Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
          Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

          Kommentar

          Arbetssätt...